سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فعالیت های فیلیپس هلند در زمینه تولید لوازم خانگی و تلویزیون

لوگو فیلیپس

فیلیپس یکی از شرکت های چند ملیتی و تولید لوازم الکترونیک است که در سال 1891 توسط یک فرد هلندی با نام جرارد فیلیپس در شهر آیندهوون تاسیس شد. دفتر مرکزی این برند امروزه در شهر آمستردام، پایتخت هلند قرار دارد.شرکت فلیپسبا هدفهای بلند پروازانه خود توانسته است خود را در بین بزرگترین تولید کننده لوازم الکترونیک در جهان قرار دهد. این برند هم اکنون دارای 122000 کارکن است که تولیدات خود را در 10 کشور ارائه می دهد. شاید باور نکنید اما این برند هلندی در سال 2012 توانست جایزه بهترین تولید کننده تجهیزات روشنایی و نورپردازی را به خود اختصاص دهد. هم اکنون سهام این برند در بازار بورس آمستردام با نام یوروتکست معامله می شود و همچنین در فهرست های ثانویه بازار بورس نیویورک نیز دیده شده است.

تلویزیون فیلیپس

 

تاریخچه شرکت فیلیپس

جرارد فیلیپس در سال 1891 برند فیلیپس را برای تولید لامپ های الکتریکی تاسیس کرد که در این زمینه نیز بسیار موفق بود تا بعد ها توانست بخش های دیگری از جمله لوزام برقی را به این شرکت اضافه کند. بالاخره این فرد قدرتمند و با ایده های خلاق توانست آزمایشگاه های مخصوصی را ایجاد کند تا بعدها که توانست محصولات ود را به دنیای الکترونیک و پزشکی معرفی نماید. برند فیلیپس در سال 1925 توانست اولین لامپ خلا خود را به تولید برساند و همچنین چند سال بعد اولین رادیو خود را نیز به خط نهایی تولید رساند. اما مهترین نقطه پیشرفت این برند در سال 1931 رقم خود در جایی که شرکت فیلیپس اولین تلویزیون خود را به تولید رساند. پیشرفت های این برند به قدری به حد فوق العاده رسیبده بود که در سال 1945 که تعداد کارکنان این برند به 45000 نفر رسیده بود، اولین ریش تراش خود را با برند فیلیپس به باار های جهانی شناساند. ششرکت فیلیپس هلندی از اولین شرکت هایی بود که توانست دستگاه های ضبط نوار کاست را با تلفن ها ادغام کرد و به بازار های جهانی عرضه کرد. در سال 1978 وسایل ضوتی فیلیپس به همراه لوح های نوری به بازار جهانی عرضه شدند که در سال های 1997 تا سال 2006 به دی وی دی و دیسک های بلوری تجهیز گردیدند. موفقیت های این شرکت هلندی به قدری بالا رفته بود که دیگر دفتری مرکزی آن که در شهر آیندهوون بود باید به مرکز دیگری که نزدیک تر از پیشرفت و عملیات های دیگر بود انتقال پیدا می کرد، به همین دلیل دفتر مرکزی فیلیپس به آمستردام انتقال پیدا کرد.

کسب و کار و استراتژی های فروش فیلیپس

شرکت فیلیپس در اوایل کار خود، در حوزه ی روشنایی مشغول  به فعالیت بود اما در کنار آن توانست دیگر رشته های مورد توجه دنیا نیز فعالیت کند. دیگر حوزه هایی که شرکت فیلیپس توانست در انها فعالیت های گسترده ای را شروع نماید شامل لوازم خانگی، لوازم پزشکی و دیگر لوازم الکترونیک می شوند. در سال 1953 فیلیپس وارد تولید لوازم نیمه رسانا شد و موفقیت های زیادی را در این زمینه به دست اورد تا جایی کعه در سال 2006 توانست عنوان بهترین شرکت تولید کننده لوازم نیمه ریانا را در کل سطح جهان به خود اختصاص دهد. این عنوان باعث شد تا بار دیگر نام این برند بر سر زبان ها بیافتد. مدیران این شرکت چند استراتژی را برای خود برگزیده بودند که بر اساس آنها مشغول به فعالیت بودند که شامل سه جزئ می شدند: پیشرفت فناوری در سطح جهانی، کمک به بهداشت جهانی و بهتر کردن روش و شیوه های زندگی.

فروش های شرکت که مهمترین قسمت یک شرکت هستند و به گونه ای نیز سود آوری این برند را نمایش میدهند در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند تا جایی که در سال 2011 این برند توانست تقریبا 25 میلیارد دلار را کسب نماید. امروزه این برند در رتبه های جهانی توانسته است تا رتبه دهد فروش را به خود اختصاص دهد. اگرچه هنور بعضی از شرکت ها مانند زیمنس، سامسونگ، ال جی، هواوی، توشیبا،سونی، هیتاچی و ریکو در موضوع فروش برتری کمی نسب به فیلیپس دارند اما بر اساس هدف هایی که این برند در نظر دارد می تواند در زمان کمی رتبه های خود را در سطح جهانی بهبود دهد.

محصول جارو برقی فیلیپس

محصولات شرکت فیلیپس

  • تلویزیون

تلویزیون های فیلیپس از جمله تلویزیون های با کیفیت به همراه قطعات عالی هستند که امروزه در بازار های جهانی به فروش فوق العاه می رسند. این نوع تلویزوین فقط با یک ویژگی بشیار ویژه شناخته می شوند که  آن نیز قابلیت آمبی لایت است. قابلیت آمبی لایت باعث می شود تا رقص نور بسیار جذابی در پشت تلویزیون و در سه ردیف و هماهنگ با محتوای درحال پخش به نمایش گذاشته شود به این ترتیب می توانید محتواهای در حاب نماش را با حالتی بهتر ببینید. کیفیت 4k نیز از جمله بهترین کیفیت استفاده شده در این نوع تلویزیون ها ست که توانایی ایجاد تصویری یکپارچه و بی نهایت دقیق را داراست تا شما عزیزان به وسیله ان بتوانید جزئیات بسیار ریز حتی در حد میکرومتر را بینا باشید.

تلویزیون فیلیپس
  • ریش تراش های فیلیپس

به جرات می توان گفت که این برند یکی از اولیت برند هایی بود که توانست ریش تراش هایی را به تولید برساند که دارای قابلیتی ضد آب بودند به همین دلیل محصولات آن مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفتند. ریش تارش های فیلیپس با ظاهری زیبا و مدرن و همچنین قابلیت نگه داری شارژ می توانند هر نوع خواسته ای را برآورده نمایند. به زودی در سایت کندوش برای این نوع از محصولات فیلیپس، دسته بندی مخصوصی ایجاد شده و به فروش می رسند.

ریش تراش فیلیپس

نتیه گیری

لوازم خانگی فیلیپس نیز در بازار های جهانی از جمله بازار ایران دارای اعتبار خاصی هستند اما به دلیل مشکلاتی که این برند در انتقال  آنها دارد به سختی پیدا شده و از فروش کمتری برخوردار هستند. شما می توانید در قسمت محصولات فیلیپس همه تولیدات این برند که در سایت کندوش وجود دارد را خریداری نمایید. برای خرید تلویزیون رسیور دار باسایت کندوش در ارتباط باشید