سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت تولیدی توشیبا، از گذشته تا امروز

لوگوی توشیبا

یکی دیگر از شرکت های ژاپنی که در طی این چند دهه موفقت های زیادی را کسب نموده است، شرکت توشیبا است. این برند سال ها سال است توانسته است تولیدات خود را مبتنی بر بهترن کیفیت به بازار های جهانی صادر کند. توشیبا یک شرکت خوشه ای و چند ملیتیی است که در حوزه هایی همچون تجهیزات پزشکی، سیستم های برق، زیر ساخت های شهر، لوازم خانگی، قطعات الکترونیکی و ابزار آلات روشنایی فعالیت می کند. ریشه های تاسیس این شرکت بر می گردد به سال های 1875 که در آن زمان به تازگی شرکت های تاناکا سیزو و توکیو دنکی با هم ادغام شده بودند. توشیبا در زمینه دیگری به جز روشنایی و تولیدتلویزیون های با کیفیت، فعالیت می کند تا جایی که در این زمینه که تولید رایان ههای شخصی اسا در جهان در رتبه پنجم قرار دارد. توشیبا شرکتی است که در هر زمینه ای می تواند در جهان برای خود به یک ابر قدرت تبدیل شود چراکه در زمینه تولید نیم رسانا ها نیز توانسته در رتبه چهارم قرار بگیرد.

برند توشیبا

تاریخچه شرکت توشیبا

موسس این برند در اصل تاناکا هیساشیک بود که توانسته بود در سال های فعالیت خود چندین اختراع مانند عروسک مکانیکی و ساعت رزوناسن دار را به تولید برساند. این اختراعات به قدری معروف شده بودند که شرکت آن به بزرگترین تولید کننده تجهیزات و دستگاه های سنگین الکتریکی نبدیل شد. در آن سال ها که دو شرکت با هم ادغام ده بودند با نام توکیو شیبورا دنگکی معروف شده بودند، مدیران آنها تصمیم به پیشرفت های فوق العاده ای گرفته بودند و توانستند کارخانجات تولید لوازم الکتریکی را گسترش دهند. در همان سال ها بود که نام شرکت به توشیبای امروزی معروف شد و در نهایت در سال 1978 برای اولین بار اسم شرکت به طور رسمی به توشیبا تغییر پیدا کرد. تاریخچه تولید لوزام خانگی و دیگر محصولات به  سال 1930 بر می گردد که شرکت توکیو شیبورا دنکی توانست اولین ماشین لباسشویی برقی و یخچال را به تولید برساند. این برند همچنین توانتسه بود اولین جاروبرقی و رادیو خود را نیز تولید نماید.

 اگرچه این محصولات با نام شرکت توکیو دنکی بودند اما این محصولات تاریخچه توشیبا حساب شده و مدیران توشیبا به آنها می بالند. شرکت توشیبا با لیبل توشیبا در سال 1955 اولین تلویزیون های ترانزیستوری و اجاق مایکروویو را ساختند. شرکت توشیبا در سال های 1982 تا 1998 توانست اولین سیستم پزشکی موسوم به ام آر آی، اولین نیروگاه خورشیدی 50 کیلوواتی در ژاپن، اولین لپ تاپ و تلویزویت های تخت با مارک توشیبا را به تولید برساند. امروزه برند توشیبا در رده هفتم تولید لوازم برقی در جهان قرار دارد. هم اکنون دفتر مرکزی این برند معتبر ژاپنی در شهر توکیو، پایتخت ژاپن قرار دارد و سهام آن در بورس هایی همچون بورس توکیو، بورس لندن، بورس ناگویا و اوساکا معامله می شود.

تاریخچه توشیبا

محصولات شرکت تولیدی توشیبا در سایت کندوش

تلویزیون

از سال 1959 که اولین تلویزیون های ترانزیستوری در شرکت توشیبا به تولید رسیدند، این شرکت به فکر این بوده است که بتواند بهترین قطعات را در این نوع از محصولات به کار ببرد. از سال 1959 تا سال 1997 این برند فقط تلویزیون های ساده و سیاه و سفید را تولید می کرد تا اینکه در سال 1998 اولین تلویزیون رنگی تخت خود را ساخت. از آن به بعد سیاست های شرکت به دلیل بازار خوب تلویزیون ها تغییر پیدا کرد و سعی در آن داشت که تلویزوین هایی را تولید کند که توانایی رقابت در بازار را داشته باشند. امروزه تلویزیون های توشیبا در نوع خود از بهترین تلویزوین های بازار با کیفیت فوق العاده و روشنایی محشری هستند. سیستم عامل های استفاده شده در آنها می تواند با قدرت و سرعت قابل توجهی هر برنامه ای را اجرا نماید تا راحتی و آسایش از ویژگی های محرز این نوع تلویزوین ها باشد. کیفیت 4k جدیدترین و پیشرفته ترین کیفیتی است که در تلویزوین های توشیبا وجود داشته که دارای رزولوشن 3840*2160 است. سیستم های صوتی تلویزیون های توشیبا با دارا بودن قابلت و فناوری هایی از جمله رمزگشای DTS و دالبی دیجتال می توانند صدایی هیجان انگیز و همه جانبه را ایجاد نمایند.

تلویزیون توشیبا

لوازم خانگی

علاوه بر محصولات صوتی وتصویری، محصولات خانگی نیز با برند توشیبا در بازار های ایران پیدا می شوند که با کیفیت بالا و قطعات خوب می توانند بازدهی عالی و مناسب را ایجاد نمایند. ماشین های لباسشویی، ماشین های ظرفشویی، یخچال، کولرگازی و اسپلیت های تکه ای و جارو برقی از جمله این نوع محصولات هستند. همانطور که گفته شد قطعات استفاده شده در لوازم خانگی توشیبا از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند و همچنین توسط کارشناسان برتر مشاهده و آزمایش می شوند به همین دلیل دارای اکثر استانداردهای موجود در ژاپن و حتی اروپا هستند. در قسمت دسته بندی سایت کندوش می توانید اکثر تولیدات برند توشیبا را پیدا کرده و نسبت به خرید آنها اقدام نمایید تا در کمترین زمان ممکن با هزینه ارسال بسیار کم آن را درب منزل تحویل بگیرید.

لوازم خانگی توشیبا

دیگر تولیدات توشیبا

برند توشیبا محصولاتی دیگر از جمله تجهیزات پزشکی، پنل های خورشیدی و حتی لپ تاپ را تولید می کند که امروزه در سایت کندوش امکان خرید آنها وجود ندارد. اما با توجه به ساسیت های این فروشگاه اینترنتی معتبر و بزرگ، در آینده ای نه چندان دور برای لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی نیز قسمتی در نظر گرفته خواهد شد که در آن خواهید توانست لوازم رایانه ای خود را به دست بیاورید.

لب تاب توشیبا

نتیجه گیری

توشیبا از شرکت هایی است که هیچ وقت مشتریان خود را ناراضی نگه نمی دارد به همین دلیل دائما در تلاش است تا بهترین نوع از آنها را تولید نماید. بیشتر تولیدات توشیبا از جمله تلویزیون دیگر لوازم خانگی آن در سایت کندوش موجودی دارند. جهت خرید تلویزیون رسیور دار با سایت کندوش تماس بگیرید