سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاریخچه و تولیدات شرکت پر آوازه پاناسونیک ژاپن

لوگو پاناسونیک

پاناسونیک یک شرکت الکترونیک و چند ملیتی است که در دقتر مرکزی آن در شهر کادوکا، اوساکا قرار دارد. این شرکت در سال 1918 توسط  ماتسوشیتا ساخته شد که در طول سال های فعالیت خود در رشته هایی همچون الکترونیک و مخابرات مشغول بوده است. این برند به قدری پر قدرت است که امروزه با دیگر برند های ژاپنی و حتی جهان از جمله سونی، هیتاچی، توشیبا و شارپ به رقابت می پردازد به طوری که آن را در ردیف برترین های بازار های جهانی قرار داده است و حتی توانسته است چندین جایزه بین المللی را به خود اخصاصاص دهد. پاناسونیک در سال 2012 به بزرگترین تولید کننده سیستم های صوتی وتصویری از جمله تلویزیون تبدیل شده بود که بعد ها به این انجامید تا سهام این شرکت بزرگ در بورسهای توکیو، اوساکا، ناگویا و فیلیپین معامله شود.

محصولات پاناسونیک

شرکت پاناسونیک

ماتسوشیتا که بنیان گذار این برند ژاپنی است، در اوایل کار خود را با فعالیت در بخش فروش شرکت بزرگ دیگر ژاپن یعنی هیتاچی آغاز کرد تا جایی که بعد ها توسط این فرد نه چندان معروف،شرکت پاناسونیک به  آغاز خود رسید. در سال 1918 شرکت پاناوسنک، دست به تولید ابزار آلات برقی زد و حتی در بعضی از مواقع لوازم جانبی برقی را نیز به تولید می رساند. در سال های اول برند پاناسونیک، دست به تولید و فروش لامپ، هلدر های لامپ و انواع اتوی برقی زد که آنها را تحت نام و لیبل ناسیونال به بازار های ژاپن عرضه کرد. اگرچه در طول جنگ های جهانی که بازار های ژاپنی مجبور بودند که تولیدات خود را به گونه ای به تولید برسانند که به کشور خود کمک کنند و پاناسونیک نیز دست به تولید بی سیم و لامپ های مخصوص جنگ زده بود، اما بعد ها و پس از جنگ جهانی اول، پاناسونیک توانست ساختار شرکت را دوباره بازگرداند و یک هدف جدید و بزرگ را در خود پرورش دهد. این هدف و برنامه ریزی های ماتسوشیتا بالاخره به انجام رسید و توانست اولین رادیو، دوچرخه و لوازم های خانگی خود را به سرانجام برساند. در طول سال های جنگ جهانی برند پاتناسونیک با ماتسوشیتا کمک های زیادی را به برادر همسر ماتسوشیتا نمودند تا بتواند یک برند با نام سانیو را راه اندازی کند که بعد ها به یک قلدر برای پاناسونیک تبدیل شده بود اما بالاخره در سال 2008 با افتخار به پاناسونیک پیوست و سهام آن خریداری شد.

در طول سال های 1960 تا سال 1970 این برند مهم ژاپنی اقدام به تولید محصولاتی همچون، رادیو، تلویزیون های وی اچ اس، پلوپز و لوازم خانگی کرد و آنها را در سرتاسر آسیا و حتی دیگر قاره ها به جز ایالات متحده آمریکا با برند ناسیونال پخش نمود اما به دلیل استفاده از قطعات برند نشنال رادیو کمپانی اجازه استفاده از برند اولیه خود را نداشت. به این ترتیب بود که پاناسونیک توانست در بازار های جهانی اعتبار اولیه خود را کسب نماید تا بتواند بعد ها محصولات بهتر و با کیفیت بالارا در سرتاسر این جهان بی حد و مرز بگستراند.

پاناسونیک

محصولات شرکت پرآوازه پاناسونیک

  • تلویزیون

شرکت پاناسونیک تلویزیون های خود را در سال 1950 با تولید تلویزوین های وی اچ اس و وی سی آر شروع کرد و آنها را به سرتاسر دنیا جتی قاره های دیگر ارسال نمود و فروش فوق العاده ای را به وسیله آنها به دست آورد. این روال کاری ادامه پیدا کرد تا اینکه در همین سال ها توانست بهترین کیفیت موجود درجهان را به تلویزوین های خود وارد نماید. کیفیت 4k ultra hd از جدیدترین و پیشرفته ترین کیفیت های جهان است که چهار برابر full hd رزولوشن بهتری را ایجاد می نماید تا حدی که هر رنگ را در جای خود و هر جزئیات را چندین برابر بهتر به نمایشمی گذارد. درخشندگی تلویزیون های پاناسونیک به قدری بالاست که کوچک ترین جزئیات به وسیله آنها قابل نمایش است پس تصویری کامل و پویا را به وسیله آنها به نمایش گذاشته می شود. جدیدترین تلویزوین های پاناسونیک می توانند سیستم عامل های پر سرعتی را در اختیار کاربران خود قرار دهند تا بتوانند بهتر و سریع تر هر نوع برنامه ای را به اجرا در بیاورند و یا اینکه سرعت بهتری را با فهرست مطالب آنها تجربه نمایند.

تلویزیون پاناسونیک
  • دستگاه های تلفن ثابت

اگر یکبار نیز از تلفنن های ٍثابت استفاده کرده باشید می دانید که بهترین برند در بین همه تلفن های ثابت، پاناسونیک است. این برند به قدری تلفن های خود را با کیفیت تولید می نماید که حتی کاخ سفید نیز از این برند برای تلفن های خود استفاده می کرد. اگرچه درسایت کندوش هنوز قسمتی برای فروش این نوع از محصولات پاناسونیک در نظر گرفته نشده است اما به زودی برای آن فروش های فوق العاده ای در نظر گرفته می شود.

دستگاه تلفن پاناسونیک
  • لوازم خانگی بزرگ پاناسونیک

به جز تولید تلویزیون های با کیفیت در شرکت پاناسونیک، محصولات دیگری نیز به تولید می رسد که به کل آنها لوازم خانگی می گویند. ماشین های ظرفشویی، لباسشویی، یخچال و جاروبرقی از این نوع محصولات هستند. قطعات استفاده شده در آنها به گونه ای است که از بهترین نوع مواد اولیه ساخته شده اند تا بتوانند بهترین بازده را برای شما به ارمغان بیاورند. فناوری هایی که در محصولات شستشو پاناسونیک به کار رفته است می توانند هر نوع لکه ای را بر روی همه نوع لباس و ظروف پیدا کرده و در کمترین زمان ممکن آنها را از بین ببرند. همچنین می توانند شستشویی بهینه و کاملا بهداشتی را با بخار داغ به وجود بیاورند تا همه نوع افراد با هر نوع سیستم ایمنی بتوانند از آن نهایت استفاده را ببرند.

لوازم خانگی بزرگ پاناسونیک

نتیجه گیری

محصولات پاناسونیک دارای گارناتی هایی از جمله مقاومت در برابر هر نوع رطوبت، مقاومت در برابر ضربه های سنگین و در برابر هر نوع شوک گرمایی، مقاومت در برابر تغییرات ولتاژ و هر گونه وزن سنگین را با خود به همراه دارند چراکه این برند توانسته است محصولات خود را با کیفیتی تولید نماید که در برابر همه این عوامل مقاومت ایجاد کند. سایت کندوش با افتخار دارای همه نوع محصولات کندوش است. جهت خرید تلویزیون ال جی با سایت کندوش درارتباط باشید.