سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی تلویزیون کریستالی 4K سامسونگ مدل TU7000

مقدمه

امروز می خواهیم یکی از بهترین محصولات سال 2020 از برندسامسونگ را به شما عزیزان معرفی نماییم تا بتوانید آن را با قیمتی جذاب و همراه با ضمانت نامه های رایگان در اختیار خود و دیگر اعضای خانواده خود قرار بدهید. همانطور که از نام آن پیداست، تلویزیون TU7000 از یک صفحه نمایش کریستالی بهره می برد و می تواند هر نوع تصویری را با بهترین کیفیت به نمایش بگذارد تا علاوه بر حس رضایت در کاربران، روحیه آن ها را نیز تقویت نماید. علاوه بر کیفیت خوب، می توانید دیگر ویژگی های مهم تلویزیون را نیز در مطالعه پایین بیابید و در مورد انها اطلاعات جمع آوری نمایید.

طراحی زیبا و مدرن در تلویزیون TU7000

هر محصولی که به تولید انبوه می رسد باید از هر نظر در ردیف بهترین ها باشد تا در همان نگاه اول، طرفداران خود را جمع آوری نماید.تلویزیون کرستالی TU7000 از آندسته تلویزیون هایی است که دارای بدنه ای بسیار کقاوم و همچنین یک حاشیه بی نظیر است که باعث شده است تا هر دکوراسیونی را به شکلی نوین زیبا نماید. حاشیه های آن به قدری کم ضخامت اند که اندازه آنها حتی به نیم سانتی متر نخاوهد رسید. به این ترتیب با هر بار نگاه کردن، ههیجان در دل های شما افزای شد و با هر خواهد گرفت. در پنل پشتی نیز تعدادی ورودی و پورت وجود دارد که از مهمترین و اصلی ترین آنها باید به پورت USB و HDMI و LAN اشاره کرد. این پورت ها می توانند رابطه بین تلویزیون و دیگر دستگاه ها را به شیوه ای حرفه ای ارتقا دهند.

پردازنده ای چند هسته ای با قدرتی بی نظیر

یکی از قدرت های اصلی تلویزیون های سامسونگ، پردازنده و موتور قدرتمند آن است که می توانند هر تصویر را به قسمت های مختلف و یکسان تقسیم نمایند تا در نهایت، تصویری بی نهایت شفاف و صاف را در معرض دید کاربران قرار بدهد. موتور کریستالی 4K آن یکی از بهترین فناوری های حال حاضر تلویزیون ها را در اختیار دارد که به نام 4K UPSCALER معروف است. این فناوری می تواند هر نوع کیفیتی حتی کیفیت های SD و FULL HD را ارتقا داده و آنها را با رزولوشن 2160*3840 نمایش دهد. یکی دیگر از برجستگی های موتور کریستالی تلویزیون tu7000 این است که می تواند هر نقطه تاریک را تاریک تر نموده و همین عملیات را بر روی نقاط سفید انجام خواهد داد و آنها را روشن تر خواهد نمود.

تصاویری فوق العاده درخشنده با رنگ هایی غنی

برای ایجاد تصاویری طبیعی و درخشنده، تلویزیون 4k کربیستالی سامسونگ مدل TU7000 چند نوع فناوری  را در اختیار دارند کمه از مهمترین آنها می توان PURCOLOR اشاره کرد که یک پالت رنگی چند میلیاردی را در اختیار داشته با به وسیله آن بتواند هر نوع رنگی را بر روی همه جزئیات ریز و درشت قرار بدهد و حالت آن را بی نهایت طبیعی جلوه بدهد. اما برای ارتقا بیشتر درخشندگی در تصاویر این تلویزیون از فناوری HDR استفاده شده که دو نوع نسخه عالی HDR10+  و HLG را با خود حمل کرده است تا نور ساطع شده از پس زمینه را نیز افزایش دهد.

همه نوع تلویزیون ها برای ایجاد تصاویری دقیق نیاز به تعداد پیکسل های بیشتری در صفحه نمایش تلویزیون خود دارند. به همین دلیل برای این نوع از تلویزیون های سامسونگ، تعداد بیشماری از این پیکسل ها اما در اندازه کوچک تر در نظر گرفته شده است. ایندکس کیفیت در این تلویزیون به مقدار 2000 است که گویای وجود تعداد 2000 پیکسل در هر اینچ است. با این رقم این تلویزیون می تواند هر جزئیات حتی کوچکتر از موهای انسان را به روی صفحه نمایش بیاورد.

سیستم صوتی قدرتمند با صدایی شبیه به سه بعدی

اکثر تلویزیون های قدیمی دارای صدایی بسیار خام و بدون تقویت کننده بودند به همین دلیل صدای خروجی آنها همواره گوش انسان ها را اذیت می کرد. برای جلوگیری از این اتفاق های ناخوشایند درتلویزیون های سونی به خصوص تلویزیون 4K سامسونگ مدل TU7000 یک فناوری به نام کاهنده نویز صدا قرار داده شد. این فناوری می تواند صدا را از یک فیلتر عبور داده تا نویز ها و فرکانس های مخرب را از بین ببرد و در نهایت صدایی شفاف و صاف را تحویل شما عزیزان بدهد. همچنین برای تقویت مکالمه ها نیز یکی از ویژگی ها به نام DIALOG ENHANCEMENT وجود دارد که دایره ای برای تقویت صدای ناشی از گفت گو را درست می کند تا وضوح به حداکثری خود برسد.

امکانات هوشمند و اسمارت

تلویزیون های امروزی دارای قابلیت هاییی بسیار پیشرفته در خود هستند تا بتوانند سرگرمی های گوناگونی را برای شما و عزیزانتان فراهم نمایند. یکی از این قابلیت ها فناوری اسمارت است که این امکان را می دهد تا کاربر به وسیله اتصال بی سیم وای فای و یا اتصال از طریق پورت LAN به اینترنت به کل داده های آنلاین متصل شود. همچنین یکی دیگر از ویژگی هایی که به وسیله قابلیت اسمارت در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد این است که خواهید توانست با آن به برنامه هایی همچون یوتیوب و نتفلیکس متصل شده و جدیدترین و هیجان انگیز ترین محتواها را از آنها به تلویزیون خود وارد نمایید. قابلیت و فناوری های کنترل صوتی که برای تلویزیون های فوق هوشمند در دسترس هستند، به وسیله یک ریموت کنترل انتقال دهنده، می توانند دستورات صوتی همه کاربران را به تلویزیون انتقال داده و آنها را در کمترین زمان اجرا نمیاند. برنامه AIRPLAY هم برای اتصال بهتر تلویزیون به گوشی های آیفون قرار داده شده است که راحتی فراوانی را برای این سیستم عامل فراهم کرده است.

سخن آخر

تلویزیون کریستالی 4K سامسونگ مدل TU7000 از جدیدترین محصولات با صفحه نمایش کریستالی سامسونگ است که در سایت و فروشگاه اینترنتی کندوش موجودی دارد. این محصول همچنین دارای قیمتی جذاب و مناسب است که در کنار آن یک ضمانت نامه نیز در نظر گرفته شده است. جهت خرید تلویزیون سامسونگ با سایت کندوش در ارتباط باشید