سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی کامل تلویزیون 4K سامسونگ QLED مدل Q70T

 

تلویزیون 4K سامسونگ QLED مدل Q70T 

 

مقدمه

در اینجا می خواهیم در مورد محصولی صحبت نماییم که زاده ذهن خارق العاده کارشناسان سامسونگ است. این محصولا که با نام Q70T معرفی شده است از سری تلویزیون های QLED است که دارای فناوری کوانتوم بوده و آن را در صفحه نمایش و دیگر قسمت های تلویزیون به کار برده است. این فناوری باعث خواهد شد تا رنگ تصاویر و دیگر بافت ها به شدت به حالت طبیعی خود برسند. تلویزیون 4K سامسونگ مدل Q70T از برترین تلویزیون های هوشمند و اسمارت است که در زیر به صورت مفصل  به همه نوع ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

بدنه ای مقاوم در برابر ضربه ها

برای اکثریت تلویزیون های سامسونگ، بدنه ای مستحکم در نظر گرفته می شود تا بتوانند در برابر ضربه ها نیز مقاومت داشته باشند. اگرچه تلویزیون Q70T دارای فریم باریکی است اما ساختار آن به گونه ای تولید شده است تا بتواند در برابر لرزه ها و شرایط سخت، دوام بیاورد. در کناره ی تلویزیون یک حاشیه وجود دارد که ضخامت بی نهایت نازکی را به خود اختصاص داده است حتی اندازه آن کمتر از یک سانتی متر است. تلویزیون 4K سامسونگ QLED مدل Q70T بر روی دو عدد پایه هم رنگ بدنه قرار گرفته تا در جای خود پایدار نگه داشته شود.

 

تلویزیون 4K سامسونگ QLED مدل Q70T

 

پردازنده کوانتومی حرفه ای

برای هر تلویزوینی باید یک نوع پردازنده در نظر گرفته شود تا پروسه های طولانی موجود در تلویزیون برای ارتقا تصاویر را به انجام برساند. Quantum  processor از این دسته پردازنده هاست که در تلویزیون 4k سامسونگ مدل q70t به کار رفته است. این پردازنده تصاویر را به قسمت های مختلفی تقسیم کرده تا راحت تر بتواند بر روی هر یک از آنها پروسه های خود را به انجام برساند. یکی از مهمترین فعالیت هایی که بر روی محتوای ورودی انجام می دهد این است که به قسمت های سفید را روشن تر خواهد کرد و به قسکت های مشکی رنگ، حالت تاریک ترین خواهد بخشید تا در نهایت باعث شود که تصویر با حالت برجسته تری نمایش داده وشد و شبیه به سه بعدی باشد. 4k upscaler هم از تحت سلطه پردازنده کوانتومی فعالیت می کند که برای ارتقا کیفیت های کم مانند SD و FULL HD بسیار مناسب خواهد بود.

 

تلویزیون 4K سامسونگ QLED مدل Q70T

 

دیگر فناوری های موجود برای ارتقا کنتراست و کوالتی

برای اینکه تصاویر نمایش داده شده در تلویزیون 4K سامسونگ مدل QLED مدل Q70T،  تعدادی فناوری دیگر در آن نصب شده اند که یکی از مهمترین آنها، فناوری ارتقا دهنده سطک گرافیک QUANTUM HDR است. این فناوری نرو و درخشندگی تصاویر را افزایش خواهد داد تا بهتر بتوان جزئیات ریز را نیز تماشا کرد. همچنین یکی دیگر از این ویژگی های فوق العاده،Quantum dot است که برای بهتر شدن حالت رنگ ها به کار می رود. یک پالت چند میلیاردی در تلویزیون q70t به وسیله این فناوری به وجود خاوهد امد تا هر جزئیات رنگ مخصوص به خود بگیرد وبه صورت غنی و طبیعی نشان داده شوند. اصلی ترین و پیشرفته ترین قسمت در تلویزیون q70t را باید نرخ رفرش تصاویر آن دانست که با مقدار 240 هرتز می تواند پرسرعت ترین محتواها را نیز به نمایش گذاشت.

 

تلویزیون 4K سامسونگ QLED مدل Q70T

 

سیستم صوتی قوی با صدایی همه جانبه

در تلویزیون 4k سامسونگ QLED مدل Q70T به دلیل وجود تصاویر فوق العاده و محشر، باید از یک سیستم صوتی نیز بهره مند شود تا بتواند نمایشی در خور کاربران را اجرا نماید. یکی از بهترین فناوری هایی که می تواند در این تلویزیون فعالیت نماید و صدا را به روش های مختلفی تقویت نماید، صدای دالبی است. این فناوری تن صدا را ارتقا داده تا بتواند کل فضای داخل اتاق را پر از نغمه های آرامش بخش نماید. در داخل این تلویزیون دو عدد اسپیکر وجود دارد که هرکدام از انها دارای توان خروجی 10 وات بوده و به صورت سرجمع می توانند توان خروجی 20 وات را به گوش کاربران برسانند. همچنین برای ارتقا بیشتر توان خروجی صدا می توان از برنامه Multiroom Link استفاده کرد تا دستگاه ها و اسپیکر های دیگر را به تلویزیون متصل کرد و فرکانس های بیشتری را شاهد بود.

 

تلویزیون 4K سامسونگ QLED مدل Q70T

 

سیستم عامل تایزن و فهرست مطالب

رابط کاربری تلویزیون ها از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه هم می تواند فهرست مطالب ثروتمندی را در اختیار کاربران قرار بدهد و هم اینکه سرعت عملیات ها را بهبود ببخشد. در تلویزیون q70t یک عدد سیستم عامل تایزن تقویت شده قرار دارد تا بتواند بهترین سرعت را برای ان فراهم نماید و فهرست مطالبی را در اختیار استفاده کنندگان قرار بدهد که می تواند بیشتر از 400000 برنامه مختلف را در معرض دید همگان قرار بدهد. پس به وسیله سیستم عامل تایزت هر عملیاتی بهبود داده خواهد شد.

 سیستم عامل تایزن تلویزیون 4K سامسونگ QLED مدل Q70T

فناوری های اسمارت در تلویزیون 4K سامسونگ QLED مدل Q70T

برای ایجاد سرگرمی های خوب و ایجاد محیطی خلاقانه در تلویزیون، فناوری ها و قابلیت های اسمارت در این محصول وجود دارند. قابلیت اسمارت به همه برنماه ها از جمله برنامه های یوتیوب و نتفلیکس اجازه می دهد تا به وسیله اتصالبی سیم وای فای و یا پورت LAN به اینترنت متصل شده و محتواهای جذاب و خلاقانه را در اختیار کاربران قرار بدهد. اما چیزی که در تلویزیون QLED سامسونگ مدل Q70T بسیار حائز اهمیت است، فناوری ها و برنامه ها کنترل صوتی هستند که باعث می شوند تا کاربر به صورت صوتی با تلویزیون حرف زده و دستورات و سرچ های خود را از طریق ریموت کننترل هوشمند به تلویزیون منتقل نماید. به این ترتیب همه کاربران می توانند رابطه خود را با تلویزیون بهبود داده و از آن نهایت لذت را ببرند.

تلویزیون 4K سامسونگ QLED مدل Q70T

÷

سخن آخر

تلویزیون 4K سامسونگ QLED مدل Q70T دارای طراحی خوش استایل، صفحه نمایش کوانتومی و کیفیت فوق العاده زیباست که در سایت کندوش هم اکنون موجودی دارد. برای کاربران همیگشی کندوش، تخفیفات و ضمانت نامه هایی نیز در نر گرفته شده است. جهت سفارش تلویزیون سامسونگ با سایت کندوش تماس بگیرید