سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی کامل تلویزیون رسیوردار 4k ال جی مدل UN8060

تلویزیون 4k ال جی مدل UN8060

تلویزیون های ال جی را در هر جای ایران و حتی تک به تم مناطق دنیا پیدا خواهید کرد چراکه به دلیل محبوبیت طراحی ها و تولیدات انها این تلویزیون ها دارای فروش فوق العاده ای در سرتاسر دنیا هستند. امروز می خواهیم یکی دیگر از این محصولات خوش فروش ال جی به نام تلویزیون 4K ال جی مدل UN8060 را به شما عزیزان معرفی نماییم.

تلویزیون 4k ال جی مدل UN8060

بدنه مقاوم در برابر انواع ضربه

بدنه تلویزیون ها به دلیل ساختاری که دارد باید دارای مقاومت بسیار زیادی باشد تا بتواند طول عمر خود را بیشتر افزایش دهد. همانطور که در تصویری می بیند، تلویزیون 4K ال جی مدل UN8060 دارای پنلی IPS به همراه یک فریک خوش تراش است که توانسته تا بهترین ساختار را به وجود بیاورد. پنل مدرن تلویزیون UN8060 بر روی دو عدد پایه قرار دارد که می توانند پایدرای تلویزیون را به بهترین شکل ممکن حفظ نمایند. برای جذابیت بیشتر پنل تلویزیون UN8060 حاشیه ها نیز به صورت باریک تری ساخته شده اند تا بهتر بتوانند ساختار تلویزیون را به صورت بهتری نمایش دهند.

صفحه نمایش تخت با کیفیت فوق العاده 4K UHD

صفحه نمایش و کیفیت موجود بر روی آنها از مهمترین ویژگی های هر تلویزیون است که خوشبختانه در تلویزیون ال جی مدل UN8060 از نوع 4K بوده و دارای رزولوشن 2160*3840 بوده و می تواند هر نوع تصویری را با جزیات فوق العاده و حالتی بی نهایت طبیعی به نمایش بگذارد. از مشخصه های اصلی این صفحه نمایش این است که دارای یک نوع پردازنده قوی به نام پردازنده چهار هسته ای است. این پردازنده می تواند تصاویر را به قسمت های مساوی تقسیم کرده و بر روی هر یک از آنها فناوری های مهم و پیشرفته را اعمال نماید. پنل تلویزیون 4K ال جی مدل UN8060 از نوع IPS یا تخت بوده تا بتواند زاویه دید گسترده ای را در اختیار کاربران قرار داده و بافت و رنگ های آن را تا حد فوق العاده ای حفظ خواهد کرد.

تلویزیون 4k ال جی مدل UN8060

فناری های ارتقا دهنده سطح گرافیکی Active HDR

مدرن ترین و اصلی ترین فناوری های در ارتقا بهتر سطح کنتراست و گرافیک، فناوری های ارتقا دهنده HDR هستند که دو نوع نسخه نهایی آنها در اکثر تلویزیون های پیشرفته امروزی وجود دارند. HDR10+ و HLG دو نوع نسخه نهایی این فناوری هستند که به صورت پیشرفته ای بر روی مناطق تاریک و روشن کار می کنند تا باعث شوند که تصاویر به صورت شبیه به سه بعدی نمایش داده شده و در انتها بافت های برجسته تری داشته باشند. فناوری دیگری که به نظر اکثر کارشناسان دارای قدرت خارق العاده ای است و باید در همه نوع تلویزیون ها وجود داشته باشد، فناوری 4K Upscaler است. Upscaler همه نوع کیفیت ها را از جمله SD و FULL HD را ارتقا داده تا رنگ و درخشندگی آنها به کیفیت خوب و قابل قوبل 4K نزدیک شوند.

تلویزیون 4k ال جی مدل UN8060

سیستم های صوتی قوی برای هیجان بیشتر

سیستم های صوتی موجود در تلویزیون ها با سیستم های صوتی خارج از تلویزیون ها بی نهایت فرق دارد چراکه این نوع از اسپیکر ها می توانند صدا را دقیقا در حرکت با تصاویر حرکت داده تا در نهایت باعث شوند که حس حضور در سینما برای کاربران زنده شود. در تلویزیون رسیوردار ال جی مدل UN8060 دو عدد اسپیکر وجود دارد که به صورت سرجمع خواهند توانست تا توان خروجی بالایی به میزان 20 وات را ایجاد کرده و از فناوری هایی مانند صدای دالبی و کاهنده نویز صدا برای صاف و شفاف کردن آن استفاده می کنند. فناوری کاهنده نویز که در تلویزیون های ال جی به clear voice معروف است، دارای فیلتر های مخصوصی بوده تا بتواند فرکانس های مخربی که به نویز معروف هستند را از بین ببرد. همچنین فناوری صدای دالبی هم می تواند هم صدا را در سمت بالا حرکت داده تا حالتی شبیه به 3D به خود بگیرد و هم اینکه بتواند قدرت صدا را افزایش دهد.

تلویزیون 4k ال جی مدل UN8060

فناوری های هوشمند و اتصال دهنده به دستگاه های دیگر

جدیدترین فناوری هوشمند تلویزوین های ال جی، توانایی اتصال به گوشی های همراه از طریق اتصال بی سیم است که این تلویزیون ها به تلویزیون های ThinQ معروف هستند. به وسیله برنامه THINQ خواهید توانست تا در کثری از ثانیه تلویزوین خود را به هر نوع گوشی وصل کرده و از آن به عنوان ریموت کنترل استفاده کرده و یا اینکه هر نوع داده ای را به اشتراک بگذارید. از دیگر قابلیت هایی که این فناوری در اختیار کاربران ال جی قرار داده است باید به توانایی پاسخگویی تلویزیون به همه سوالات شما اشاره کرد. این تلویزیون درست بعد از سوال صوتی شما، به عنوان یک هوش مصنوعی به پاسخ به شما پرداخته تا نتیجه نهایی را تحویل شما عزیزان بدهد. به این این ترتیب هم سرگرمی خانواده شما به وجود می آید ، هم اینکه خواهید توانست رابطه تلویزیون را با کاربران افزایش می یابد.

تلویزیون 4k ال جی مدل UN8060

قابلیت اسمارت برای کارایی و بازده بالاتر

قابلیت اسمارت در تلویزیون ها به یک نیازمندی تبدیل شده است چراکه این فناوری می تواند تلویزیون را به یک رایانه تبدل کرده تا از طریق اتصال بی سیم به اینترنت متصل شده و داده های گوناگون انلاینی را در اختیار کاربران قرار بدهد. برنامه هایی همچون مرورگر اینترنت در تلویزیون های ال جی به وسیله این قابلیت اجرا شده و به دنیای بی انتها اینترنت وصل خواهند شد. نتفلیکس و یوتیوب و فروشگاه ال جی از دیگر برنامه هایی هستند که تحت سلطه این فناوری اقدام به فعالیت خواهند نمود.

تلویزیون 4k ال جی مدل UN8060

سخن آخر

در تلویزوین رسیوردار ال جی که دارای قابلیت های خوبی برای اتصال بهتر به گوشی های همراه و همچنین فناوری های اسمارت و هوشمند است، قیمت بسیار خوبی نیز گنجانده شده است تا عزیزان و خریداران کندوش بتوانند آن را با این قیمت مناسب خریداری کرده و در عرض حداکثر 48 ساعت درب منزل تحویل بگیرند. جهت خرید تلویزیون ال جی با سایت کندوش در ارتباط باشید