سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برسی کامل تلویزیون 4k سامسونگ TU8500

تلویزیون 4k سامسونگ TU8500

اکنون می خواهیم در مورد تلویزیون صحبت نماییم که دارای بهترین فناوری های قرن است. این تلویزیون دارای کیفیتی 4K UHD  با رزولوشنی 2160*3840  که با این اعداد در ردیف برترین های موجود در بازار ایران و جهان قرار خواهد گرفت. علاوه بر کیفیت های عالی تصاویر و سیستم های صوتی در تلویزیون TU8500 می توانید شاهد بهترین خصوصیات هوشمند نیز در آن باشد. اکنون در قسمت های پایین تر می خواهیم در مورد تلویزیون 4k سامسونگ مدل TU8500 صحبت نماییم.

طراحی نانول BEZEL با سبکی نو

طراحی همه تلویزیون های سامسونگ به شیوه ای هستند که در اولین بار نگاه کردن، هر کاربری عاشق و شیفته آنها خواهند شد. حاشیه های فوق العاده ظریف به همراه بدنه مقاوم در برابر هر نوع ضربه ای نیز از دیگر ویژگی های مهم و قابل تامل این نوع از تلویزیون های سامسونگ است. نور پس زمینه به همراه حاشیه هایی که به طور خارق العاده ای صیقل داده شده اند، باعث می شوند تا کاربر بتواند از همه زوایا بافت ها و رنگ ها را با حالت طبیعی آن ها ببیند. به این ترتیب زاویه دید برای تلویزیون TU8500 هیچ معنایی نخواهد داشت. در پنل پشتی تلویزیون نیز چند عدد پورت وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به پورت های USB و HDMI اشاره کرد. این پورت ها می توانند اتصال گوشی های همراه و فلش مموری و حتی دیگر فرستنده ها را به تلویزیون آسان کاری نمایند.

پردازنده کرستالی قدرتمند و ویژه

برای این نوع  از تلویزیون های سامسونگ یک پردازنده قدرتمند به نام Crystal Processor در نظر گرفته شده است که می تواند هر نوع تصویری را به قسمت های جداگانه و یکسان تقسیم نماید تا در نهایت بتواند بر روی هر یک از آنها فناوری های ارتقا دهنده را به سرانجام برساند. این نوع از فناوری های مهم و پیشرفته سامسونگ، همچنین دارای یکی از برجسته ترین فناوری های حال حاظر است که

برای ارتقا کیفیت های SD و FULL HD کاربرد دارد. به این ترتیب وقتی با دروبین های کم کیفیت نیز می خواهید فیلم یا تصاویری را تهیه نماید، هنگام نمایش بر روی صفحه نمایش تلویزیون 4K سامسونگ مدل TU8500 با کیفیتی نزدیک به 4K نمایش داده می شوند.

رنگ های غنی با بافتی فوق العاده طبیعی

برای هر قسمت از تصاویر در تلویزیون TU8500 یک فناوری و قابلیت بسیار ویژه قرار داده شده است. مثلا برای رنگ های موجود در صفحه نمایش آن، فناوری Dynamic Crystal Color وجود دارد که یک پالت یک میلیاردی را برای تمامی قسمت ها در نظر دارد به این ترتیب هر نوع جزئیات از ریز گرفته تا درشت، رنگ به خصوص خود را دریافت خواهند نمود. همچنین برای ارتقا بهتر کنتراست در تصاویر خروجی تلویزیون 4k سامسونگ مدل tu8500 ویژگی و قابلیت ارتقا Mega Contrast استو این فناوری در کنار نرخ رفرش تصاویر فعالیت کرده تا بهترین بازی های رایانه ای نیز با حالتی کاملا روان و بدون شکستگی و با بافت هایی کاملا برجسته نمایش داده شوند. فناوری ارتقا دهنده سطح گرافیکی HDR نیز با دارا بودن نسخه های فوق العاده HDR10+ و HLG می تواند درخشندگی تصاویر را تا حد زیادی افزایش دهد.

تلویزیون 4k سامسونگ TU8500

سیستم صوتی عالی با صدای همه جانبه و شفاف

در تلویزیون رسیور دار سامسونگ مدل TU8500 دو عدد اسپیکر دو کاناله وجود دارد که به صورت سرجمع خواهند توانست، توان خروجی صدای 20 وات را برای شما عزیزان فراهم نمایند. اما آیا این صدا به صورت خام به گوش کاربران می رسد؟ باید گفت که خیر! چراکه فناوری و قابلیت هایی بی نظیر مانند صدای دالبی و کاهنده نویز صدا به نوبه خود باعث طبیعی شدن و صاف و شفاف نمودن صدا خواهند شد. کاهنده نویز صدا با قرار دادن یک فیلتر قوی در سر راه صدا، هر نوع نویز و فرکانس های مخرب را حذف خواهد نمود . فناوری دالبی دیجتال نیز در کنار آن با تقویت تک به تک فرکانس های خروجی، باعث ایجاد حالتی بسیار شبیه به سه بعدی می شود. بعضی از کاربران می خواهند سیستم صوتی خود را ارتقا داده و انواعی از اسپیکر ها و سینما خانگی ها را به ان متصل نمایند و همچنین می خواهند برای زیبایی بیشتر آنها را به صورت بی سیم به تلویزیون متصل نمایند. پس برای ایجاد همچنین حالتی نیاز به یک فناوری مانند Multiroom Link دارند که هم اکنون در محصول یافت می شود. این فناوری می تواند دستگاه ها و اسپیکر های اطراف تلویزیون را به راحتی به تلویزیون متصل نمایند.

تلویزیون 4k سامسونگ TU8500

برنامه کاربردی Smart Things

برای تلویزیون های هوشمند و اسمارت سامسونگ، یک برنامه قرار داده شده است که مخصوص این نوع از محصولات این برند است. کافی است تا برنامه را در گوشی اندرویدی خود نصب کرده تا به وسیله آن هر نوع محصول سامسونگ را از راه دور کنترل نمایید. همچنین به وسیله این برنامه می توانید فایل ها و داده های خود را نیز به تلویزیون انتقال داده و یا حتی در Samsung Cloud ذخیره نمایید.

تلویزیون 4k سامسونگ TU8500

فناوری و امکانات هوشمند تلویزیون رسیور دار هوشمند tu8500

همانطور که در بالا به آن اشاره شده است، تلویزیون TU8500 دارای قابلیت هوشمند و اسمارت است. به این ترتیب می توانید به وسیله این محصول هر نوع داده آنلاین و تحب وب را از طریق مرورگر های اینترنت به تلویزیون خود وارد کرده و از آنها نهایت لذت را ببرید. کنترل صوتی Bixby هم از دیگر ویژگی های مهم و کاربردی تلویزیون است که برای سرچ و همچنین دستورات از راه دور صوتی بسیار سودمند خواهد بود. کافی است تا به صورت صوتی دستور بدهید تا در یک چشم برهم زدن دستور به ثبت رسید و به انجام برسد.

تلویزیون 4k سامسونگ TU8500

سخن آخر

هم اکنون در سایت  کندوش می توانید این محصول را با قیمتی خوب ومناسب خریداری کنید. لازم به ذکر است که در سایت کندوش، ضمانت نامه کتبی و تعهد سالم بودن محصول نیز با افتخار تقدیم خواهد شد. جهت خرید تلویزیون سامسونگ با سایت کندوش در ارتباط باشید