سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی کامل تلویزیون رسیوردار 4K سونی مدل X8100H

تلویزیون 4K سونی مدل X8100H

 

تلویزیون های سونی دارای طراحی های فوق العاده ای هستند تا در نهایت بتوانند دکوراسیون خانه شما را به شکلی نوین تغییر دهند. این تلویزیون ها همچنین دارای فناوری های پیشرفته ای نیز هستند که باعث افزایش رضایت کاربران از آنها خواهد شد. اکنون در قسمت های زیرین به این موضوع بیشتر پرداخته و توضیحات تکمیلی تلویزیون 4K سونی مدل X8100H را خدمت شما عزیزان عرض می نماییم.

طراحی Narrow Bezel با سبکی جدید

تلویزیون های سونی دارای انواعی مختلف از طراحی ها هستند اما از مهمترین آنها باید به این طراحی شاره کرد که می تواند سبکی جدید را به تلویزیون های هوشمند اضافه کند. حاشیه های خارق العاده آنها که دارای ضخامتی بی نهیات باریک هستند، باعث دید بهتر کاربر می شوند و مانع از حواس پرتی کاربر خواهند شد. برای زاویه دید بهتر نیز، تلویزیون x8100h به صورت تخت ساخته شده است که زاویه ای در حدود 178 درجه را به وجود خواهد آورد. بدنه زد ضربه تلویزیون 4K سونی مدل X8100H با رنگ مشکی براق ساخته شده است اما پایه های آن به با رنگ نقره ای مات به وجود آمده اند که تضادی بسیار جالب را خلق خواهند کرد. بر روی پنل پشتی همه تلویزیون ها چند عدد ورودی و پورت وجود دارد که از جالب ترین آنها باید به USB و HDMI اشاره کرد.

تلویزیون 4K سونی مدل X8100H

پردازنده قدرتمند X1TM PRO تلویزیون 4K سونی مدل X8100H

پردازنده ها از اصلی ترین قسمت ها و قطعات داخل هر تلوزیون هتسند که می تواند تصاویر را به صورت بهتر با ترکیب رنگ و بافت طبیعی تری به نمایش بگذارند. یکی از بهترین آنالیز های که این پردازنده ها انجما می دهند این است که هر تصویر را به قسمت های مساوی تقسیم کرده تا در نهایت هر پیکسل، رنگ و برجستگی مخصوص به خود را بگیرد. همچنین فناوری 4K Upscaler هم از دیگر قابلیت های این پردازنده است تا همه نوع کیفیت های با درخشندگی کم و حتی کوالتی ضعیف را به صورت خارق العاده ای ارتقا دهد و در نهایت بتواند آن ها را به صورت طبیعی تر و با رزولوشن بهتری نمایش دهد.

فناوری هایی برای بافت و رنگ های طبیعی تر تلویزیون 4K سونی مدل X8100H

اگرچه نوع صفحه نمایش این نوع از جدیدترین تلویزیون های سونی از نوع LCD است اما باید گفت که توانایی آنها در ایجاد جزئیات دقیق بسیار بالاست. از مهمترین دلیل های اثبات این گفته، رزولوشن بالای آن یعنی مقدار 2160*3840 است. به وسیله این رزولوشن هر تصویر با حالت نرم و صافی به اجرا در خواهد آمد. صفحه نمایش تخت تلویزیون 4K سونی مدل X8100H برای نمایش بهتر جزئیات از هر زاویه ای بسیار مناسب است اما در سایز 49 اینچ X8100H،  فناوری Edge led و در دیگر سایز ها direct led برای ایجاد نور پس زمینه مناسب خواهند بود. 4K X-Rrality هم از دیگر فناوری هاست که برای ایجاد کنتراست بالا بسیار مورد نیاز است. این فناوری می تواند چنان جزئیات را دقیق تر نماید که زمینه واقعی تلویزیون های 4k را درک خواهید کرد. فناوری های ارتقا دهنده سطح گرافیکی HDR با داراب ودن نسخه های واقعی HDR10+ و HLG می توانند هم درخشندگی محتوا را افزایش دهند و هم می توانند کنتراست را برای بار دوم ارتقا افزایش دهند.

تلویزیون 4K سونی مدل X8100H

سیستم صوتی قدرتمند با اسپیکر های Bass Reflex

توان خروجی تلویزیون ها باید به گونه ای باشد تا بتواند همراه با نمایش فوق العاده صفحه نمایش، لذتی پایان ناپذیر را ایجاد نماید. به این ترتیب خواهند توانست بیشتری تاثیر را بر روی کاربران ایجاد نمایند. در تلویزیون رسیوردار سونی مدل X8100H نیز دارای توان خروجی صدای 20 وات بوده و  می تواند به وسیله بهترین فناوری های موجود در بازار آنها را ارتقا دهند. صدای دالبی نیز به نوبه خود به قدرت خروجی کمک کرده و خواهد توانست تا صدا را نیز به سقف انتقال داده و از آن برای ایجاد حالتی شبیه به سه بعدی استفاده نماید. کاهنده نیوز صدا از دیگر ویژگی هاست که به صورت فیلتر قدرتمند اجرا شده تا همه نوع نویز ها و فرکانس های مخرب را از بین ببرد.

تلویزیون 4K سونی مدل X8100H

سیستم عامل اندرویدی با حافظه 16 گیگابایتی

سیستم عامل تلویزیونها باید به گونه ای باشند که هم بتوانند سرعت عملیات ها را بهبود بدهند و هم بتوانند فهرست مطالب فوق العاده را در اختیار کاربران قرار بدهند. خوشبختانه در تلویزیون رسیوردار سونی مدل X8100H دارای سیستم عامل اندرویدی است که می تواند همه این خواسته ها را برآورده نماید. این سیستم عامل از طریق برنامه GOOGLE PLAY می تواند برنامه های هیجان انگیز اندرویدی را به تلویزیون منتقل کدره تا کاربر از طریق آنها نهایت لذت و سرگرمی را به اعضای خانواده خود هدیه بدهد. حافظه 16 گیگابایتی آن هم برای ذخیره فایل ها و نصب انواع برنامه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

قابلیت های اسمارت به همراه کنترل های صوتی

قابلیت اسمارت از آندسته قابلیت هایی است که به تلویزیون ابهت خاصی را خواهند بخشید. اسمارت به این معنی است که محصول مورد نظر به وسیله می تواند به اینترنت متصل شده و از طریق آن به نهایت داده های آنلاین دسترسی پیدا کند. همچنین برای برنامه های اندرویدی نیز به آن احتیاج خواهید داشت. کنترل های صوتی الکسا و گوگل اسیستنت نیز برای سرگرمی و کاربردهای خارق العاده قرار داده شده اند. این کنترل های صوتی به کاربر اجازه می دهند تا از طریق اتصال بی سیم، صوت خود را به تلویزیون منتقل کرده و منتظر انجام سریع آن باشند. گیرنده های DVB-S/S2 برای اتصال تلویزیون به همه کانال های ماهواره ای مورد استفاده قرار خواهند گرفت. به این ترتیب به وسیله تلویزیون رسیوردار 4K سونی مدل X8100H هزینه خرید دستگاه رسیور نیز محفوظ خواهد ماند.

تلویزیون 4K سونی مدل X8100H

سخن آخر

هم اکنون خواهید توانست تلویزیون رسیوردار 4K سونی مدل X8100H را از طریق سایت کندوش خریداری کرده و آن را با ضمانت های چند ساله درب منزل تحویل بگیرید. کارشناسان ما در واحد خرید، به صورت 24 ساعته پذیرای سفارش ها و مشاوره های شما عزیزان هستند. جهت خرید تلویزیون سونی با سایت کندوش در ارتباط باشید