سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی کامل تلویزیون رسیوردار 4K سونی مدل X8100H

تلویزیون 4K سونی مدل X8100H

 

تلویزیون های سونی دارای طراحی های فوق العاده ای هستند تا در نهایت بتوانند دکوراسیون خانه شما را به شکلی نوین تغییر دهند. این تلویزیون ها همچنین دارای فناوری های پیشرفته ای نیز هستند که باعث افزایش رضایت کاربران از آنها خواهد شد. اکنون در قسمت های زیرین به این موضوع بیشتر پرداخته و توضیحات تکمیلی تلویزیون 4K سونی مدل X8100H را خدمت شما عزیزان عرض می نماییم.

طراحی Narrow Bezel با سبکی جدید

تلویزیون های سونی دارای انواعی مختلف از طراحی ها هستند اما از مهمترین آنها باید به این طراحی شاره کرد که می تواند سبکی جدید را به تلویزیون های هوشمند اضافه کند. حاشیه های خارق العاده آنها که دارای ضخامتی بی نهیات باریک هستند، باعث دید بهتر کاربر می شوند و مانع از حواس پرتی کاربر خواهند شد. برای زاویه دید بهتر نیز، تلویزیون x8100h به صورت تخت ساخته شده است که زاویه ای در حدود 178 درجه را به وجود خواهد آورد. بدنه زد ضربه تلویزیون 4K سونی مدل X8100H با رنگ مشکی براق ساخته شده است اما پایه های آن به با رنگ نقره ای مات به وجود آمده اند که تضادی بسیار جالب را خلق خواهند کرد. بر روی پنل پشتی همه تلویزیون ها چند عدد ورودی و پورت وجود دارد که از جالب ترین آنها باید به USB و HDMI اشاره کرد.

تلویزیون 4K سونی مدل X8100H

پردازنده قدرتمند X1TM PRO تلویزیون 4K سونی مدل X8100H

پردازنده ها از اصلی ترین قسمت ها و قطعات داخل هر تلوزیون هتسند که می تواند تصاویر را به صورت بهتر با ترکیب رنگ و بافت طبیعی تری به نمایش بگذارند. یکی از بهترین آنالیز های که این پردازنده ها انجما می دهند این است که هر تصویر را به قسمت های مساوی تقسیم کرده تا در نهایت هر پیکسل، رنگ و برجستگی مخصوص به خود را بگیرد. همچنین فناوری 4K Upscaler هم از دیگر قابلیت های این پردازنده است تا همه نوع کیفیت های با درخشندگی کم و حتی کوالتی ضعیف را به صورت خارق العاده ای ارتقا دهد و در نهایت بتواند آن ها را به صورت طبیعی تر و با رزولوشن بهتری نمایش دهد.

فناوری هایی برای بافت و رنگ های طبیعی تر تلویزیون 4K سونی مدل X8100H

اگرچه نوع صفحه نمایش این نوع از جدیدترین تلویزیون های سونی از نوع LCD است اما باید گفت که توانایی آنها در ایجاد جزئیات دقیق بسیار بالاست. از مهمترین دلیل های اثبات این گفته، رزولوشن بالای آن یعنی مقدار 2160*3840 است. به وسیله این رزولوشن هر تصویر با حالت نرم و صافی به اجرا در خواهد آمد. صفحه نمایش تخت تلویزیون 4K سونی مدل X8100H برای نمایش بهتر جزئیات از هر زاویه ای بسیار مناسب است اما در سایز 49 اینچ X8100H،  فناوری Edge led و در دیگر سایز ها direct led برای ایجاد نور پس زمینه مناسب خواهند بود. 4K X-Rrality هم از دیگر فناوری هاست که برای ایجاد کنتراست بالا بسیار مورد نیاز است. این فناوری می تواند چنان جزئیات را دقیق تر نماید که زمینه واقعی تلویزیون های 4k را درک خواهید کرد. فناوری های ارتقا دهنده سطح گرافیکی HDR با داراب ودن نسخه های واقعی HDR10+ و HLG می توانند هم درخشندگی محتوا را افزایش دهند و هم می توانند کنتراست را برای بار دوم ارتقا افزایش دهند.

تلویزیون 4K سونی مدل X8100H

سیستم صوتی قدرتمند با اسپیکر های Bass Reflex

توان خروجی تلویزیون ها باید به گونه ای باشد تا بتواند همراه با نمایش فوق العاده صفحه نمایش، لذتی پایان ناپذیر را ایجاد نماید. به این ترتیب خواهند توانست بیشتری تاثیر را بر روی کاربران ایجاد نمایند. در تلویزیون رسیوردار سونی مدل X8100H نیز دارای توان خروجی صدای 20 وات بوده و  می تواند به وسیله بهترین فناوری های موجود در بازار آنها را ارتقا دهند. صدای دالبی نیز به نوبه خود به قدرت خروجی کمک کرده و خواهد توانست تا صدا را نیز به سقف انتقال داده و از آن برای ایجاد حالتی شبیه به سه بعدی استفاده نماید. کاهنده نیوز صدا از دیگر ویژگی هاست که به صورت فیلتر قدرتمند اجرا شده تا همه نوع نویز ها و فرکانس های مخرب را از بین ببرد.

تلویزیون 4K سونی مدل X8100H

سیستم عامل اندرویدی با حافظه 16 گیگابایتی

سیستم عامل تلویزیونها باید به گونه ای باشند که هم بتوانند سرعت عملیات ها را بهبود بدهند و هم بتوانند فهرست مطالب فوق العاده را در اختیار کاربران قرار بدهند. خوشبختانه در تلویزیون رسیوردار سونی مدل X8100H دارای سیستم عامل اندرویدی است که می تواند همه این خواسته ها را برآورده نماید. این سیستم عامل از طریق برنامه GOOGLE PLAY می تواند برنامه های هیجان انگیز اندرویدی را به تلویزیون منتقل کدره تا کاربر از طریق آنها نهایت لذت و سرگرمی را به اعضای خانواده خود هدیه بدهد. حافظه 16 گیگابایتی آن هم برای ذخیره فایل ها و نصب انواع برنامه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

قابلیت های اسمارت به همراه کنترل های صوتی

قابلیت اسمارت از آندسته قابلیت هایی است که به تلویزیون ابهت خاصی را خواهند بخشید. اسمارت به این معنی است که محصول مورد نظر به وسیله می تواند به اینترنت متصل شده و از طریق آن به نهایت داده های آنلاین دسترسی پیدا کند. همچنین برای برنامه های اندرویدی نیز به آن احتیاج خواهید داشت. کنترل های صوتی الکسا و گوگل اسیستنت نیز برای سرگرمی و کاربردهای خارق العاده قرار داده شده اند. این کنترل های صوتی به کاربر اجازه می دهند تا از طریق اتصال بی سیم، صوت خود را به تلویزیون منتقل کرده و منتظر انجام سریع آن باشند. گیرنده های DVB-S/S2 برای اتصال تلویزیون به همه کانال های ماهواره ای مورد استفاده قرار خواهند گرفت. به این ترتیب به وسیله تلویزیون رسیوردار 4K سونی مدل X8100H هزینه خرید دستگاه رسیور نیز محفوظ خواهد ماند.

تلویزیون 4K سونی مدل X8100H

سخن آخر

هم اکنون خواهید توانست تلویزیون رسیوردار 4K سونی مدل X8100H را از طریق سایت کندوش خریداری کرده و آن را با ضمانت های چند ساله درب منزل تحویل بگیرید. کارشناسان ما در واحد خرید، به صورت 24 ساعته پذیرای سفارش ها و مشاوره های شما عزیزان هستند. جهت خرید تلویزیون سونی با سایت کندوش در ارتباط باشید


بررسی کامل تلویزیون 4k سونی مدل X7000H

تلویزیون 4k سونی مدل X7000H

 

تلویزیون های سونی دارای انواعی از کیفیت ها و فناوری های فوق العاده هستند که یکی از مهمترین آنها کنترل های صوتی در کنار ظاهر خارق العاده آنهاست. امروز در سایت کندوش می خواهیم در مورد یکی از مدل تلویزوین های 4K  با یک سیستم عامل جذاب حرف بزنیم تا بیشتر بتوانیم در مورد تلویزیونی که خواهیم خرید، اطلاعات جمع آوری نماییم.

طراحی جذاب و به یاد ماندنی

طراحی تلویزیون ها به چند مورد مهم بستگی دارد. بدنه، فریم و پایه ها از این مورد های بسیار مه در ساختار تلویزیون ها و جذاب به نظر رسیدن آنها است. خوشبختانه تلویزیون 4K سونی مدل X7000H دارای فریم ضد ضربه و فوق العاده کم ضخامت بوده و می تواند هر نوع دکوراسیونی را جذابتر کرده و زیباتر نماید. این تلویزیون بر خلاف دیگر مدل های سونی که اکثر دارای پایه های پهن تری هستند، از پایه های دو شاخه ای باریک بهره برده است. پایه های دو شاخه ای می توانند وزن پنل را تحمل کرده و در شرایط سخت، از سقوط تلویزیون جلوگیری نمایند. بر روی فریم تلویزیون سونی مدل X7000H نام سونی حک شده است تا ابهت بیشتری به محصول بخشیده شده است.

تلویزیون 4k سونی مدل X7000H

پردازنده قوی با موتوری فوق العاده پیشرفته

پردازنده از اصلی ترین قسمت های هر نوع تلویزیونی محسوب خواهند شد به نحوی که به آنها لقب قلب تلویزیون را بخشیده اند. پردازنده ها به صورت حرفه ای هر نوع تصویر ورودی را ارتقا داده و به آنها بافت و رنگ طبیعی خواهند بخشید اما چگونه؟ تصاویر به صورت ریزی به قسمت های مساوری تقسیم شده تا هر پیکسل به صورت جداگانه ای رنگ و بافت مخصوص به خود را دریافت کرده و آن را ارتقا دهد. به این ترتیب صحنه های فوق العاده خلاقانه را دریافت خواهید کرد. در این تلویزیون پردازنده X1TM  فعالیت می نماید و می تواند توانایی های خیره کننده ای را به وجود بیاورد. از دیگر قسمت های مهم و قابل تامل تلویزیون 4K سونی مدل X700H این است که علاوه بر پردازنده قوی، یک عدد موتور را نیز در اختیار دارد که به 4K X-Reality Pro معروف است. به این ترتیب باید انتظار بهترین تصویر ها را از این غول تولید تصاویر معرکه داشته باشید.

رنگ ها و بافت های طبیعی برای حسی بهتر

تلویزیون های سونی در بین همه محصولات برتر دنیا دارای زبانزدی خاص بوده و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. اما چه چیزی باعث شده است که این تلویزیون تا این حد در بین مردم سرتاسر دنیا از محبوبیت خیره کننده ای برخوردار باشند؟ یکی از دلیل های اصلی این است که سونی باری هر نوع فعالیت در داخل تلویزیون ها، یک عدد فناوری در نظر گرفته است، مثلا برای ایجاد رنگ های غنی با حالتی بسیار درخشنده، فناوری ultra luminance را قرارداده است تا بتواند از پالت یک میلیاردی خود برای رنگ آمیزی خلاقانه تک تک جزئیات استفاده نماید. یکی دیگر از فناوری هایی که در این تلویزیون ها خودنمایی می کند، برنامه Active Hdr است. این برنامه دارای توانایی خاصی برای ایجاد درخشندگی در بین پیکسل ها بوده تا نهایت درخشندگی را به این محصولات ببخشد. نرخ رفرش تصاویر نیز در این نوع از تلویزیون ها باعث شده تا فیلم ها و محتواهای پر سرعت بی نهایت سرع داشته باشند.

تلویزیون 4k سونی مدل X7000H

کنترل های صوتی هیجان انگیز

امروزه در تلویزیون های هوشمند یک عدد فناوری و قابلیت قرار داده شده است که باعق انقلابی عظیم در صنعت تلویزیون سازی شده است. این قابلیت ها که به فناوری های کنترل صوتی معروف هستند دارای چند نمونه هستند که در تلویزیون x7000h دو عدد کنترل صوتی alexa و google assistant وجود دارند. این دو کنترل صوتی به همه کاربران اجازه خواهند داد تا بتوانند به صورت صوتی به تلویزیون انواع دستورات را ارسال کرده و انتظار انجام آنها را در کمترین زمان داشته باشند. یکی دیگر از کاربردهای مهنم این کنترل های صوتی این است که به وسیله آنها می تواند در مرورگرهای وب از آنها برای تبدل گفتار به متن استفاده کرد. به این ترتیب به وسیله تلویزیون های سونی مدل x7000h هم راحتی شگفت انگیزی  به خانه شما ورود خواهد کرد و هم اینکه علاوه بر ایجاد سرگرمی ، روحیه فردی شما نیز ارتقا داده خواهد شد .

تلویزیون 4k سونی مدل X7000H

دیگر امکانات اسمارت و کاربردی تلویزیون سونی مدل x7000h

اگر به دقت به کارتون تلویزیون نگاه بکنید در خواهید یافت که بر روی آن نوشته شده است که این تلویزیون دارای قابلیت اسمارت است، اما این کلمه به چه معناست و چه کارایی هایی را دار اختیار ما قرار می دهد؟ قابلیت اسمارت چند سالی است در اختیار همه نوع تلویزیون ها قرار گرفته است و از آن برای گرفتن و دانلود اطلاعات آنلاین استفاده می شود. به عبارتی دیگر تلویزیون های مجهز به این قابلیت خواهند توانست تا به وسیله اتصالبی سیم وای یا از طریق پورت LAN به اینترنت متصل شده و هر نوع داده ای را جستجو نمایند. برای ایجاد فهرست مطالب خوب و پر سرعت باید از سیستم عامل های قوی نیز استفاده شود. در تلویزیون 4K سونی مدل X7000H از سیستم عامل لینوکس استفاده شده است که باعث می شود تا سرعت فوق العاده به آنها داده شود و فهرست مطالب فوق پیشرفته ای را به ارمغان بیاورد. یک برنامه از پیش نصب شده بر روی فهرست مطالب، یوتیوب است که به صورت آنلاین فیلم ها و سریال های جدید را در اختیار کاربران قرار داده تا از آنها برای سرگرم کردن خود و خانواده هایشان استفاده نمایند.

تلویزیون 4k سونی مدل X7000H

سخن آخر

با توجه به گفته های بالا در یافتیم که تلویزیون 4K سونی مدل X7000H دارای فناوری ها و امکانات بسیار پیچیده ای بوده و می تواند علاوه بر سرگرمی و ایجاد راحتی، روحیه فردی را نیز ارتقا دهد. به این ترتیب هم اکنون می توانید آن را درسایت کندوش خریداری کرده تا پس از حدکثر 48 آن را درب منزل خود به صورت سالم و دارای گارانتی تحویلب بگیرید. جهت خرید تلویزیون سونی با سایت کندوش درارتباط باشید


بررسی کامل تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل SM8100

تلویزیون ال جی مدل SM8100

اکنون در این مقاله می خواهی در مورد یکی دیگر از تلویزیون های نانوسل ال جی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم که دارای فناوری های ارتقا دهنده کیفیت فوق العاده ای است. این فناوری ها توانسته اند تا کیفیت فوق العاده 4K را به ثمر برسانند تا هر تصویر به صورت طبیعی نمایش داده شود. اکنون در قسمت های زیرین به مشخصات تکمیلی و بیشتر تلویزیون 4K نانوسل ال جی خواهیم پرداخت.

بدنه ای مقاوم با ساختاری کاربر پسند

بدنه همه تلویزیون های ال جی به گونه ای است که می توانند در برابر اکثر آسیب های احتمالی مقاومت کنند. اما نکته ای که در این تلویزیون وجود دارد که علاوه بر مقاومت بالا در برابر شرایط بد، می تواند زیبایی خاصی را نیز به ثمر رسانده تا دکوراسیون خانه ها بر اساس آن به نحوی احسن تغییر پیدا نمایند. پایه تلویزیون SM8100از نوع تک پایه بوده وبه شکل هلالی است و می تواند وزن بالای پنل تلویزیون را به خوبی تحمل نماید. حاشیه های تلویزیون نیز به گونه ای طراحی شده اند تا بتوانتد تمرکز کاربر را به خوبی حفظ کرده تا در نهایت باعث شوند نمایش به صورت لذت بخش تری اجرا شود. در پنل پشتی نیز چند عدد ورودی وجود دارند که می توانند کارایی فوق العاده ای را به وجود بیاورند. از اصلی ترین پورت ها می توان به USB  و HDMIاشاره کرد.

تلویزیون ال جی مدل SM8100

پردازنده قوی و چهار هسته ای

برای بیشتر تلویزیون ها پردازنده هایی در نظر گرفته می شود که از کیفیتی دارای ربته بسیار خوبی هستند تا بهتر بتوانند جزئیات رابه نمایش بگذارند. این پردازنده نانوسل در این تلویزیون به قدری دارای قدرت فوق العاده ای  است که به وسیله فناوری 4K UPSCALER خواهد توانست تا بهترین نتیجه را برای ارتقا کیفیت های کم مانند SD و FULL HD را داشته باشد. هر تصویر به وسیله این موتور به قسمت های مساوی تقسیم شده تا در نهایت بر روی هر کدام از آنها آنالیز های پی در پی صورت گرفته و بافت آنها برجسته تر شود.

رنگ های غنی با بافتی بی نهایت برجسته تلویزیون ال جی مدل SM8100

برای ارتقا بهتر انواع رنگها در تلویزیون ال جی مدل SM8100 یک فناوری قرار داده شده است که به Ultra Luminance معروف است. این برنامه می تواند با پالت چند میلیارد رنگی خود هر نوع جزئیاتی را بهبود بخشیده و با رنگ های طبیعی رنگ آمیزی نماید تا در نهایت بتواند هنری خلاقانه را تحویل کاربران و استفاده کنندگان نمایند. در کنار این فناوری ، فناوری ارتقا دهنده سطح گرافیکی HDR نیز فعالیت می نماید که برای ارتقا بیشتر درخشندگی و همچنین نوع کنتراست بسیار موثر خواهد بود. به وسله این ویژگی هر نوع قسمت مشکی رنگ به صورت تاریکتر و هر نوع قسمت سفید رنگ به صورت روشن تری نمایش داده خواهد شد.

در تلویزیون های قدیمی تصاویر به صورت ساده و خام به دست استفاده کنندگان می رسید اما در تلویزیون SM8100 این حالت رخ نخواهد داد چراکه NOISE REDUCTION می تواند این نویز ها را رفع کرده و آنها را از پیکسل ها حذف نماید.

تلویزیون ال جی مدل SM8100

سیستم صوتی پر قدرت با تن صدای صاف و شفاف

علاوه بر کلیه امکانات فوق العاده در اخل این تلویزیون می توانید دو عدد اسپیکر را در تلویزیون نیز بیابید که هر کدام از آنها دارای توان خروجی صدای 10 وات هستند. این دو عدد اسپیکر به صورت سرجمع می توانند توان خروجی صدای 20 را ایجاد کرده تا در نهایت بتوانند هر نوع اتاقی را پر از نغمه های آرامش بخش نمایند. بر روی CPU تلویزیون ال جی مدل SM8100 یک عدد برنامه فعالیت می نماید که به عنوان رمز گشای DTS معروف است. این برنامه می تواند هر نوع صدایی را رمزگشایی کرده تا باعث شود که صدا ها به همان حالت اولیه خود برگردند. کاهنده نویز صدا نیز به نوبه خود به حذف انواع نویز ها و فرکانس های اضافی خواهد پرداخت.

تلویزیون ال جی مدل SM8100

سیستم عامل هیجان انگیز WebOS تلویزیون ال جی مدل SM8100

چند سالی است که برای تلویزیون های های ال جی یک نوع سیستم عامل در نظر گرفته می شود و ان سیستم عامل WEBO S است. این سیستم عامل خواهد توانست تا سرعتی بی پایان را به فهرست مطالب داخل تلویزیون ببخشد. یکی دیگر از کارایی های فوق العاد هاین سیستم عامل این است که می تواند فهرست مطالبی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهد که دارای برنامه هایی در حدود 400000 عدد است تا نهایت لذت و سرگرمی بی پایانی را به شما عزیزان ببخشد. در داخل این فهرست مطالب برنامه هایی همچون نتفلیکس و یوتیوب نیز بافت می شود که برای ایجاد فیلم ها و محتواهایی جدید بسیار موثر هستند.

امکانات هوشمند و موثر برای ایجاد راحتی بسیار

قابلیت اسمارت مهمترین قابلیت در تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل SM8100 است. این قابلیت می تواند تلویزیون را به وسیله اتصال بی سیم و از طریق وای فای به اینترنت متصل نماید تا داده هایی نظیر محتواهای آنلاین به تلویزیون شما وارد شوند. از دیگر مشخصه های این قابلیت این است که می تواند برنامه هایی نظیر کنترل صوتی الکسا و Google Assisstant را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این دو نوع کنترل صوتی می توانند هر نوع دستورات و تنظیمات قابل کنترل را به وسیله صوت شما کنترل کرده و نهایت آسودگی را به شما هدیه بدهند. بر روی ریموت کنترل هوشمند ال جی یک عدد گیرنده وجود دارد که از طرق آن، صدا به تلویزیون منتقل شده تا در آن آنالیز شود.

سخن آخر

تلویزیون ال جی مدل SM8100 دارای صفحه نمایش نانوسل و کیفیت فوق العاده 4k است که امروزه در بازار های جهانی دارای طرفداران بسیار زیادی است که هم اکنون در سایت کندوش نیز موجودی داشته با این اختلاف که در صورت خرید از این فروشگاه، شما می توانید گارانتی ها و ضمانت نامه های مختلفی را نیز دریافت نمایید.جهت خرید تلویزیون ال جی از بانه با سایت کندوش در ارتباط باشید


بررسی کامل تلویزیون 4K سونی مدل X8500H

تلویزیون 4K سونی مدل X8500H

سونی از برند هایی است که همواره توانسته است تا بهترین تلویزیون ها را به تولید برساند. امروز نیز می خواهیم یکی دیگر از این محصولات را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم که دارای کیفیت فوق العاده 4K بوده و می تواند نمایشی خیره کننده را به وجود بیاورد. همه نوع فناوری های داخل این تلویزیون به شدت دارای هماهنگی فوق العاده ای هستند چراکه توانسته اند مجموعه ای منسجم و بی نظیر را به وجود بیاورند. در قسمت های پایین در مورد تلویزیون 4K سونی مدل X8500H  بیشتر توضیح داده شده است.

طراحی فوق العاده آلومینیوم بزل تلویزیون X8500H

طراحی تلویزیون 4K سونی مدل X8500H به صورت بسیار جذابی ساخته شده است تا بتواند دکوراسیون خانه شما را به شکلی بهتر زیباتر نماید. ساختار و بدنه آلومینیومی آن به صورتی است که در برابر اکثر ضربه ها مقاوم بوده و می تواند در برابر زنگ زدگی نیز مقاوم باشد. رنگ بدنه تلویزیون با رنگ پایه های آن یک تضاد نقره ای و مشکی را ایجاد خواهند کرد تا ساختار مدرن آن به این شکا خودنمایی بکند. پایه ها به صورت دو شاخه در دو طرف قرار دارند و وزن پنل تخت تلویزیون 4K سونی مدل X8500H را حفظ می کنند. بر روی پنل پشتی تلویزیون نیز تعدادی ورودی وجود دارند که کارایی خوب نظیر اتصال تلویزیون به دیگر دستگاه ها را ایجاد می نمایند.  

 تلویزیون 4K سونی مدل X8500H

پردازنده X1TM تلویزیون 4K سونی مدل X8500H

بدون شمک قدرتمندترین قسمت و قطعه داخل این تلویزیون خوش استایل با طراحی شگفت انگیز، پردازنده ان است. این پردازنده به گونه ای طراحی شده است که هر نوع عملیات داخل تلویزیون برای اجیاد تصاویری با کیفیت 4K را بهبری می کند به این دلیل است که لقب قلب تلویزیون را به خود اختصاص داده است. هر تصویر با این پردازنده به قسمت های مختلفی تقسیم شده تا در نهایت بر روی یک از انها آنالیز های فوق مدرنی انجام شود. به این ترتیب هر نوع تصویری به بهترین بافت و رنگ های طبیعی مجهز شده و نمایشی به یاد ماندنی را برای اهالی خانه شما ایجاد خواهد کرد.بدون شمک قدرتمندترین قسمت و قطعه داخل این تلویزیون خوش استایل با طراحی شگفت انگیز، پردازنده ان است. این پردازنده به گونه ای طراحی شده است که هر نوع عملیات داخل تلویزیون برای اجیاد تصاویری با کیفیت 4K را بهبری می کند به این دلیل است که لقب قلب تلویزیون را به خود اختصاص داده است. هر تصویر با این پردازنده به قسمت های مختلفی تقسیم شده تا در نهایت بر روی یک از انها آنالیز های فوق مدرنی انجام شود. به این ترتیب هر نوع تصویری به بهترین بافت و رنگ های طبیعی مجهز شده و نمایشی به یاد ماندنی را برای اهالی خانه شما ایجاد خواهد کرد.

فناوری های ارتقا دهنده سطح گرافیک و کنتراست تلویزیون 4K سونی

علاوه بر کلیه فناوری هایی که در بالا به آنها اشاره شد، فناوری های دیگری نیز در این تلویزیون وجود دارد که می توان از آنها برای بهبود نتیجه تصویری استفاده کرد. یکی از این ویژگی های 4k X-Reality است. همانطور که در تصویری می بینید، این فناوری برای ارتقا بهتر سطح کنتراست قرار داده شده است که می تواند تصاویر را به قدری طبیعی جلوه دهد که ختی از نسخه واقعی نیز بهتر جلوه داده شوند. رنگ های تصویر هم به وسیله یک پالت رنگی چند میلیاردی نشات گرفته از فناوری ultra luminance به صورت غنی و طبیعی بر روی جزئیات قرار خواهند گرفت. به این صورت رنگ هایی فوق العاده طبیعی و غنی را در اختیار خواهید داشت. ویژگی های ارتقا دهنده دیگر را به نسخه های پیشرفته HDR10+ و HLG معرفی می نماییم که به صورت پیچیده ای به ارتقا سطح گرافیک و درخشنده تر کردن تصویر می پردازند. خلاصه اینکه برای اینکه تصویری و نمایشی فوق العاده هماهنگ را در تلویزیون خود تجربه نمایید، تلویزیون 4k سونی مدل سونی مدل x8500h می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

 تلویزیون 4K سونی مدل X8500H

سیستم صوتی شگفت انگیز با اسپیکر های باس رفلکس

سیستم صوتی با توان خروجی 20 وات برای ایجاد فضایی رمانتیک و فوق العاده همه جانبه به وجود امده است. اگرچه می توان اسپیکر های بیشتری را نیز به تلویزیون متصل کرد اما همین توان خروجی هم برای اتاق های متوسط تا بزرگ مناسب بوده و به دستگاه های دیگری نیازی نیست. همچنین برای ایجاد محیطی بهتر در بین این همه فرکانس، چند عدد فناوری وجود دارند که صدای دالبی قدرتمند ترین آنها محسوب می شود. صدای دالبی به توان خروجی قدرت بخشیده و صدا خروجی را نیز به سمت بالا هدایت کرده تا حالت توان به صورت شبیه به سه بعدی ارسال شود. کاربرانی که در مقابل تلویزیون سونی مدل x8500H قرار می گیرند، صدایی را دریافت کمی کنند که از همه جوانب به سمت آنها ارسال می شود. شاید برایتان جالب باشد اما، این کاربر حتی صدا را در پشت سر خود نیز احساس خواهد کرد.

 تلویزیون 4K سونی مدل X8500H

اندرویدی اما شگفت انگیز

امروزه تلویزیون های کمی پیدا می شوند که دارای سیستم عامل مانند اندرویدی باشند. اگرچه بیشتر تلویزیون های سونی دارای سیستم عامل لینوکس هستند، اما این نوع از تلویزیون های سونی دارای سیستم عامل موسوم به اندرویدی است. این سیستم عامل خواهد توانست تا سرعت بی نهایتی رابرای کاربران ایجاد نماید. از دیگر قابلیت هایی که این سیستم عامل ایجاد می نماید، توانایی و اجرای برنامه هایی است که قبلا فقط به وسیله گوشی های اندرویدی اجرا می شدند. به این ترتیب خواهید توانست برنامه های مورد علاقه خود را بر روی صفحه نمایش رویایی تلویزیون X8500H اجرا کرده و نهایت لذت و عشق را تجربه نماید. گوگل پلی، برنامه از پیش نصب شده ای است که از طریق آن می توانید برنامه های دیگر اندرویدی دیگر را دانلود کرده و حتی بر روی حافظه 16 گیگابایتی تلویزیون ذخیره نمایید.

 تلویزیون 4K سونی مدل X8500H

دیگر امکانات اسمارت و هوشمند تلویزیون X8500H

اگرچه تلویزیون های قدیمی به صورت خارق العاده ای تولید می شدند اما تلویزیون های امروز ی دارای انواعی از قابلیت ها هستند که از جدیدترین آنها باید به فناوری اسمارت اشاره کرد. این فناوری می تواند انواعی از داده های آنلاین را از طریق اتصال بی سیم وای فای و پورت LAN به تلویزیون انتقال داده و سرگرمی و کارایی های خوبی را برای کاربر ایجاد نماید. کنترل های صوتی الکسا و گوگل اسیستنت نیز از دیگر ویژگی های هیجان انگیز تلویزیون 4K سونی مدل X8500H هستند که برای ارجای دستورات صوتی و همچنین سرچ از طریق صوت بسیار سودمند خواهند بود.

 تلویزیون 4K سونی مدل X8500H

سخن آخر

تلویزیون 4K سونی مدل X8500H از تلویزیون های سال 2020 است که توسط سایت کندوش به ایران وارد شده و هم اکنون دارای فروش فوق العاده در این سایت است. برای اطلاع از آخرین قیمت به سایت مراجعه کرده و یا اینکه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. جهت خرید تلویزیون سونی از بانه با سایت کندوش درارتباطباشید


بررسی کامل تلویزیون 4K ال جی مدل UM7340

تلویزیون 4K ال جی مدل UM7340

تلویزیون های ال جی از جدیدترین تلویزیون هایی هستند که توانایی تولید تصاویری با کوالتی خیلی بالا یعنی 4K را دارند. این تلویزیون ها به قدری در تولید محتوا ریز بین هستند که توانسته اند تا ریز جزئیاتی حتی کوچک تر از موهای انسان را به وجود بیاورند. اکنون در مطالع زیر در مورد تمامی امکانات این محصول خوش استاایل ال جی صحبت خواهیم نمود تا بتوانیم بهترین امکانات آن را به شما عزیزان معرفی بنماییم.

طراحی مدرن با حاشیه هایی خوش تراش

طراحی همه نوع تلویزیون ها باید به گونه ای باشد تا هم زیبایی خاصی را به تلویزیون ببخشد و هم اینکه بتواند بهترین نتیجه برای پایداری را لحاظ کند و خوشبختانه در تلویزیون رسیوردار UM7340 این طراحی به بهترین شیوه ساخته شده و دارای رنگ مشکی براق با پایه هایی دو شاخه است. به این ترتیب هر کاربر در همان نگاه اول عاشق آن خواهد شد. بر روی حاشیهه ای باریک آن که از دارای ضخامت کمتر از یک سانتی متر هستند، نام ال جی حک شده تا نشانه ای برای ابهت و عظمت این برند معروف باشد.

تلویزیون 4K ال جی مدل UM7340

پردازنده و موتور قدرتمند برای ایجاد حالتی بهتر در تصاویر خروجی

در همه نوع تلویزیون ها یک عدد پردازنده وجود دارد که می تواند تصاویر را به قسمت های مختلفی تقسیم کرده تا در نهایت بر روی هر کدام از انها آنالیز های حرفه ای خود را انجام دهدو پردازنده چهار هسته ای از بهترین و پر طرفداران ترین پردازنده ها در تلویزیون های امروزی است که در تلویزیون 4K ال جی مدل UM7340 نیز وجود دراد. یکی قابلیت های مهم این پردازنده، برنامه و ارتقا دهنده UPSCALER  است. همه نوع کیفیت ها از جمله SD و FULL HD خواهند توانست به وسیله این فناوری به رتبه های بعدی کیفیت دست پیدا کنند.

تلویزیون 4K ال جی مدل UM7340

رنگ های واقعی با حالتی بی نهایت طبیعی

در داخل تلویزیون رسیور دار ال جی مدل UM7340 به جز این فناوری ها، فناوری های دیگری نیز وجود دارد که از مهمترین آنها باید به فناوری ULTRA LUMINANCE اشاره کرد. این برنامه خواهد توانست تا یک پالت رنگی چند میلیاردی را در اختار پردازنده قرار بدهد تا بتواند هنری خلاقانه را خدمت شما عزیزان تحویل بدهد. یکی دیگر از خدمت های نوینی که ال جی به بشریت در رشته تلویزیون سازی کرده است، برنامه NOISE REDUCTION است که هر نوع نویز تصویری و پیکسل های مخرب را حذف خواهد کرد تا تصویری صاف و بدون آلاینده را تحویل شما عزیزان بدهد. فناوری ارتقا دهنده HDR هم از دیگر برنامه هاست که به شدت به نور پردازی تصاویر کمک کرده و آنها را با حالتی درخشنده تر نمایش خواهد داد. نسخه های جدیدتر HDR10+ و HLG هم به صورت اتوماتیک به برجستگی بافت ها و تقویت بهتر کنتراست کمک خواهند نمود. در تلویزیون های قدیمی تر با برند ها دیگر و حتی در تلویزیون های ال جی، فیلم هایی که سرعت بالایی داشتند به صورت ناهماهنگ با صدا پخش می شدند و حتی دچار شکستگی هایی نیز می شدند اما برای جلوگیری از این موضوع در تلویزیون UM7340 یک فناوری قرار داده شده است که به MOTION PLUS معروف است و نرخ رفرش تصاویر 50 هرتزی رادر اختیار پردازنده قرا می دهد تا این نوع از محتواها را با سرعت قابل تاملی در معرض دید قرار بدهد.

تلویزیون 4K ال جی مدل UM7340

سیستم های صوتی با فناوری های ماورایی

تلویزیون 4K ال جی مدل UM7340 دارای بیشتری فناوری ها در سیستم صوتی خود است به نحوی که توانسته است تا بهترین صدا را در اتاق های حتی بزرگ به گوش کاربران برساند. دو عدد اسپیکر قرار داده شده می توانند توان خروجی صدای 20 را ایجاد کرده و آن را با برنامه صدای دالبی آراسته کرده و به سوری کاربران روانه کنند. اما قبل از ارسال فرکانس های صوتی، همه این فایل های ورودی به وسیله رمز گشای DTS رمزگشایی شده تا در نهایت بتوانند کیفیتی همانند زمان ضبط را به خود بگیرند. همچنین برای جلوگیری از ورود نویز ها وفرکانس های مخرب به صدای خروجی، کاهنده نویز صدا یعنی همان CLEAR VOICE III نیز فعالیت کرده و به صاف و شفاف شدن اصوات کمک می نماید. صدای مکالمه ها تقویت شده و می توان برای ایجاد راحتی بیشتر فقط بر روی آنها متمرکز شد تا لذت بیشتری را از مکالمه های انلاین داشته باشید.

تلویزیون 4K ال جی مدل UM7340

فناوری ThinQ تحولی در تلویزیون های هوشمند

این فناوری از جدیدترین فناوری های موجود در تلویزیون های ال جی است که توانسته است طرفداران بسیاری را به خود جلب کند. به وسیله این برنامه می توان به صورت صوتی با تلویزیون حرف زده و انتظار حل مسائل را از تلویزیون داشته باشید. همچنین به صورت هوشمند و بدون اتصال هیچ سیمی به گوشی های هوشمند متصل شده و می تواند از راه دور به همین منوال کنترل شده و حتی فایل های خود را به اشتراک بگذارد. کنترل های صوتی موجود نیز برای ایجاد رابطه بهتر تلویزیون با کاربر ایجاد شده و راحتی بیشتری را ایجاد می نمایند.

تلویزیون 4K ال جی مدل UM7340

دیگر فناور های اسمارت و کاربردی

قابلیت اسمارت امروزه تنها یک فناوری نیست، چراکه باید در هر تلویزیون وجود داشته باشد تا تلویزیون با دیگر دستگاه ها و یا دنیای آنلاین ارتباط برقرار کند. در تلویزیون 4K ال جی مدل UM7340 نیز این فناوری وجود داشته و برنامه هایی مانند مرورگر های وب و فروشگاه ال جی را اجرا می کند تا بهترین داده ها و محتواهای نمایشی را برای استفاده کنندگان به ارمغان بیاورد. مهمترین و راحت ترین کار برای افرادی که می خواهند کانال های ماهواره ای را نیز در اختیار داشته باشند این است که یکی از این تلویزیون ها را در اختیار داشته باشند چراکه گیرنده های DVB-S2 نیز در تلویزیون UM7340 وجود دارد.

تلویزیون 4K ال جی مدل UM7340

سخن آخر

اکنون می توانید تلویزیون رسیوردار 4K ال جی مدل UM7340 را با قیمتی فوق العاده و مناسب در سایت کندوش خریداری نمایید. لازم به ذکر است که این محصول همراه با ضمانت نامه های چند ساله ارسال می شود.جهت خرید تلویزیون ال جی از بانه با سایت کندوش تماس بگیرید