سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک تلویزیون الجی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 

تلویزیون الجی

کمپانی ال جی یک برند الکترونیکی و چند ملیتی است که در حوزه الکترونیکی و فناوری اطلاعات در حال فعالیت بوده، علاوه بر این به عنوان یکی از بزرگ ترین برند ها شناخته شده است. کمپانی ال جی در تاریخ اول اکتبر سال 1958 به نام گلداستار تاسیس شد. و همچنین در تارخ 15 نوامبر سال 1959 با تولید اولین رادیو در کره لقب پیام رسان الکترونیکی را به خود گرفته است. یکی از تولیدات مهم این برند تلویزیون بوده است که در سال 1966 نخستین تلویزیون سیاه و سفید را به تولید رسانده است. کمپانی ال جی اولین شعبه خود را در خارج از کشور در نیویورک و اولین شعبه فروش خود را در سال 1987 و در ایالات متحده آمریکا تاسیس کرد. یکی از تولیدات خارق العاده این محصول تولید تلویزیون ال جی است.

1. اهمیت کیفیت تصویر در خرید یک تلویزیون  فوق العاده

از برترین ویژگی های یک تلویزیون الجی خوب کیفیت تصویر آن است. بسیاری از افراد موقع خرید تلویزیون به جزئیات بسیار کلی توجه می کنند در حالی که تلویزیون ویژگی های فراوانی دارد و می توان به آنها توجه بسیاری داشت. یکی از آنها کیفیت sd بوده از تلویزیون الجی معمولی به حساب میاد که دارای رزولوشن 480×720 پیکسل است که دارای 480 ردیف خط پیکسل بوده که در هر خط 720 پیکسل وجود دارد. اگر دی وی دی های ایام گذشته را به یاد بیاورید همه آنها با کیفیت SD به نمایش گذاشته می شدند. و همچنین در سال 1998 تلوزیون با کیفیت HD به بازار عرضه شد. که در ادامه به توضیح آن می پردازیم:

  • کیفیت HD تلویزیون الجی : همان طور که اشاره کردیم کیفیت تصویر تلویزیون الجی بسیار مهم بوده و باید به آن توجه زیادی کرد. کاربران با استفاده از این تکنولوژی می توانند تمام برنامه های ورزشی اخبار را با هیجانی بالاتر و تصاویری واضح تر مشاهده کنند. تلویزیون الجی های با کیفیت HD دیجیتالی هستند و از کیفیت چند برابر SD برخوردارند.  علاوه بر این کیفیت تصاویر را مشابه 35 میلی متر ارائه می دهد. در واقع در این تلویزیون الجی ها کیفیت صدا و تصویر افزایش یافته و می توان به قابلیت اتصال به دستگاه های الکترونیک مانند کامپیوتر اشاره کرد.
  • ساختار این محصول شفافیت و دقت بالای تصویر نمایبش رنگ های بیشتر و افزایش وسعت طول و عرض تصاویر است. و همچنین صدای دیجیتالی با کیفیت بالای آن از دیگر امکانات تلویزیون الجی HD به شمار می رود. HD معمولا از دیجیتال به عنوان انتقال سیگنال آنالوگ استفاده می کنند. تلویزیون الجی HD یک صفحه نمایش با کیفیت بالاتر را با نمایشگر عمودی از 720×1080 و همچنین در تاریخ  ژوئن 1989 در ژاپن اولین برنامه آنالوگ به پخش رسید.
  • در ایلات محتده FCC کانال های پخش را برای انتقال DTV اختصاص داده اند. در فرمت های DTV, SDTV می تواند از کانال های تعیین شده برای سینگال های چندگانه برای کیفیت فعلی به جای سیگنال های تک در سطح HD استفاده کنند.
  • کیفیت FULL HD تلویزیون الجی : این محصول با کیفیت تصویر بالای خود می تواند بهترین برنامه ها با واقعی ترین تصاویر به عمل می رساند. در این فرمت حداکثر 1920 پیکسل به صورت افقی و 1080 پیکسل به صورت عمودی قابل ارائه می دهد. به همین علت به این فرمت عنوان 1080 اطلاق می گردد. برای تماشای فیلم های FULL HD باید از کابل HDMI استفاده کرد تا از کیفیت فول اچ دی بهره مند شد.
  • تلویزیون FULL HD از رزولوشن 1080×1920 برخوردار است که تصاویر را با بهترین کیفیت به نمایش می گذارد. این نوع فرمت در تلویزیون الجی های با کیفیت 16.9 قابل مشاهده هستند. اگر تصاویر با کیفیت FULL HD را بر یک تلویزیون الجی 4K تماشا کنید، کیفیت زیادی را مشاهده نخواهید کرد.
  • این فرمت از نوع توسعه یافته فرمت 1080i است، که امروزه درب بعضی از دستگاه های جدید قابل رویت است. به نوعی می توان بزرگترین تفاوت فرمت 1080p را با 1080i در نحوه ی پردازش پیکسل ها و خطوط دانست. خط افقی وضوح که به طور تدریجی نمایش داده می شود، شاهکار هنری در تلویزیون الجی های HD هستند. در این فناوری تصویر طبیعی و صاف تر است و با فناوری های گذشته جزئیات بیشتری دارد.
  • کیفیت تصویر 4K تلویزیون الجی : یک وضوح تصویری استاندارد در فیلم برداری و کارت گرافیک رایانه است. تعداد پیکسل ها در وضوح 4k چهار برابر فرمت 1080p است. در استاندارد های قبلی QHD که 2560×1440 بود، 4k دقیقا از سایز و عمقی دو برابر برخوردار است.
  • به نحوی دیگر می توان گفت تعداد پیکسل های تمام HD در یک چهارم یک صفحه نمایش 4k جایی داد. و همچنین تلویزیون الجی با دارا بودن فناوری 4k بهترین تصاویر را به نمایش می گذارد. فناوری 4k از بهترین امکانات برای یک تلویزیون الجی بوده و با این ویژگی می توان تصاویر را زنده سازی کرد.
  • به بیان دیگر از طریق به کار گیری تعداد پیکسل های بیشتر برای ایجاد تصاویری واضح و با جزئیات در مقایسه با نمونه های تمام HD فراهم شده است. بعد از تولید نمایشگر های LED,3d نسل جدید تلویزیون الجی ها با صفحه نمایش نوین به بازار عرضه شد، علاوه بر این امروزه برند های معتبر مانند توشیبا، الجی از تلویزیون های 4k خود رو نمایی کردند، و با ورود برند های دیگر مانند، پاناسونیک، سامسونگ، اسنوا، سونی به این عرصه رقابت در ساختار تلویزیون الجی و صفحه نمایش 4k بیشتر از قبل داغ تر شد.
  • کاربران برای دیدن بهترین برنامه ها با جذاب ترین کیفیت می توانند از فناوری 4k بهره مند شوند. موتور های آنالیز کننده تصاویر 4k تصاویر دریافتی را به چند جزء تقسیم نموده و سپس به صورت حرفه ای بر روی هر جزء از آنها به صورت حرفه ای فعل و انفعالات خود را انجام خواهند داد، تا تراکم پیکسلی به دست آمده در ردیف برترین ها قرار بگیرد.

اهمیت کیفیت تصویر تلویزیون ال جی

2.براساس نوع فریم تلویزیون خارق العاده تلویزیون الجی 

  • صفحه نمایش تخت تلویزیون الجی : یکی از امکانات هر تلویزیون الجی نوع صفحه نمایش آنهاست که دارای دو شکل تخت و منحنی هستند.در این قسمت به توضیح تلویزیون الجی تخت می پردازیم: این نوع صفحه نمایش ها بسیار نازک تر از تلویزیون الجی های کادو کریستال CRT تلویزیون و نمایشگر های تصویری هستند .
  • این نوع از صفحه نمایش ها با توجه به ساختاری که دارند باعث می شوند تا دید گسترده تری نسبت به صفحه نمایش های از نوع دیگر مانند، پنل های منحنی داشته باشید. بیشترین زاویه دید نسبت داده شده به این نوع از پنل های صفحه نمایش مربوط به جدیدترین محصولات شرکت های الجی و سامسونگ است که با 178 درجه در ردیف اول قرار می گیرند.
  • پنل های منحنی یا خمیده تلویزیون الجی : پنل دیگری نیز وجود دارد که مخصوص گیمر های حرفه ای است زیرا با ساختار آن شما کاملا محو محتوای در حال نمایش آن خواهید شد چرا که به صورت منحنی بوده و شما دقیقا در مرکز صقل آن قرار می گیرید. این نوع پنل ها در بازار قبل از سال 2018 مورد استقبال بیشتری بودند اما امروزه با توجه به نیاز بازار کمتر خود را در معرض دید قرار می دهند.
  • پنل های IPS تلویزیون الجی : اما پیشرفته ترین نوع پنل ها امروزه با نام ips معرفی شده اند. اگرچه این پنل ها همان پنل های تخت هستند اما با توجه به فناوری هایی که در آن ها به کار رفته است می توانند دید گسترده تری را ایجاد نمایند. همچنین این نوع از پنل ها در تلویزیون الجی بافت ها را با خلوص رنگ بهتر و به صورت دقیق تری نمایش می دهند

تلویزیون ال جی بر اساس فریم

3.روش های پردازش تصاویر بر اساس امکانات

  • محدوده گرافیکی HDR تلویزیون الجی : استفاده از این ویژگی به قدری گسترده شده که تقریبا در هر وسیله ای با یک صفحه نمایش قابل رویت است. و اما HDR چیست؟ این فناوری در تلویزیون در گوشی تلفن و همین طور در دوربین ها وجود دارد. آیا HDR همه به یک معنا هستند؟برای پاسخ به این سوال ها و اطلاعات در مورد HDR یا همان محدوده ی دینامیکی، در ادامه بیشتر به معرفی آن می پردازیم:

محدوده دینامیکی هر چیزی به معنای بالاترین و پایین ترین نقطه آن است، محدوده ی دینامیکی در یک سیستم بصری به معنی بالاترین و پایین ترین میزان نوری است. چشم انسان از محدوده دینامیکی HDR بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند هر تصاویری را با نور بالا یا نور کم در فضاها بدون هیچ مشکلی مشاهده کند. البته در در مکان هایی که با نور بالا قرار داشته باشد عنبیه چشم تنگ می شود، به همین دلیل اجسام موجود در قسمت های تاریکتر منظره محو به نظر می رسد. اگر چشم انسان محدوده دینامیکی بیشتری داشت نیازی به تنگ شدن عنبیه چشم در هنگام مشاهده مناظرهای پر نور نبود. به همین جهت انسان قادر بود تا مانند حیواناتی نظیر موش یا گربه در تاریکی شب هر مناظری را به راحتی مشاهده کرد.

  • فناوری ULTRA LUMINANCE تلویزیون الجی : تلویزیون پریم UHD در حال حاضر در ابعاد 49، 55، 60، 65 اینچ به کار برده شده است. فناوری هایی دارد که از تجربه مشاهده آنها متعجب می شوید. تکنولوژی ULTRA LUMINANCE اسمی است که برند الجی به ویژگی کاهش نوردهی موضعی پیکسل خود داده است. این قابلیت در مناطق تاریک نور را کم و در مکان هایی که نور دارد نور بیشتری می دهد. این ویژگی به معنای کنتراست بهتر، رنگ های بهتر و ذخیره انرژی است، که همه آنها مورد استقبال قرار می گیرند.
  • از آنجا که دیگر از فلورسنت های قدیمی و همیشه روشن نوردهی پشت استفاده نمی شود، در واقع با دیدن فیلم های جالب با این فناوری تلویزیون الجی  می توان از بهترین و زیبا ترین کیفیت بهره مند شد. فناوری ULTRA LUMINANCE بین تیرگی و روشنی تصویری به عالی ترین میزان خود را به نمایش می گذارد. ترکیب این ویژگی با UHD تصویری واضح و شفاف مانند آنچه در واقعیت می بینید در معرض دید قرار می دهد.
  • فناوری local dimming تلویزیون الجی : محصولات صوتی و تصویری الجی همیشه از بابت عمق و بافت تصویر از برترین های موجود در بازار بوده اند. پس از آن که این محصولات به بازار عرضه شوند توسط فناوری هایی ارتقاء داده خواهند شد. که یکی از این فناوری local dimming است این ویژگی با کارایی خود رنگ های مشکی را تیره تر خواهد کرد، در همان حال رنگ های سفید را روشن تر می کند.
  • مجموعه این عوامل باعث می شوند که عمق تصاویر بهبود پیدا کند. تا کاراکتر های در حال نمایش بر روی صفحه ی نمایش با برجسته گی بیشتری در معرض دید قرار بگیرند. به عبارتی دیگر تصاویر به وسیله این فعل و انفعالات به صورتی شبیه به حالت سه بعدی نمایش داده می شوند.
  • این حالت ها بیشتر برای تصاویری از جنس فوتبال و فیلم های اکشن مورد استفاده قرار می گیرد تا لذت حضور در این مکان را بیشتر احساس کنید. در قابلیت local dimming تلویزیون ها، نور هر پیکسل به صورت جداگانه کنترل خواهد شد، و میزان ساطع شده از یک پیکسل بر روی پیکسل های کناری تاثیر گذار نخواهد بود.
  • فناوری true color accuracy تلویزیون الجی : ویژگی true color accuracy یکی دیگر از دسته ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون الجی است که با کارکرد خود بر روی رنگ، بافت و ساختار پیکسل ها آنها را به شیوه ی نوین به نمایش می گذارد . اما کارکرد آن به چه شکل است؟ جزئیات به دست آمده از موتور و پردازش کننده چند هسته ای توسط این فناوری با در دست داشتن یک پالت چند میلیارد رنگی رنگامیزی می شوند تا هر جزء از پیکسل ها رنگ واقعی و طبیعی مخصوص به خود را دریافت کنند. پس شما عملارنگ هایی غنی و سرشار از حس واقعی بودن را مشاهده خواهید کرد.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی

4.توان خروجی صدا و فناوری های تقویت کننده

  • توان خروجی صدا تلویزیون الجی : محدوده صدایی که انسان قابل شنیدن آن است، یک کانال صوتی است. سیستم های صوتی مختلفی در تلویزیون ها به کار رفته است. تا صدا را واضح تر و با کیفیت بالا ایجاد شود. توان خروجی به دو عامل بستگی دارد، که از جمله آنها به نوع و تعداد اسپیکر می توان اشاره کرد، نوع اسپیکر ها با توان خروجی 5 وات شروع شده و تا 20 وات ادامه دارد.
  • همچنین تعداد اسیکر ها از 1 تا 4 عدد هستند. و به طور مثال تلویزیون 55sk79000gi از دو بلندگو با توان خروجی 20 وات بهره می برد. علاوه بر این در بعضی از تلویزیون ها اسپیکر های مخصوص ساب ووفر وجود دارند، که توانی خارج از اسپیکرها را ایجاد می کنند که دامنه ی توان خروج آنها از 5 وات شروع شده و به 20 وات خاتمه می یابد.
  • فناوری DTS VIRTUAL تلویزیون الجی : این تکنولوژی یک رمز گذاری مبتنی بر شیء است که هدف آن ایجاد صدای چند بعدی است. که مانند صدایی بسیار طبیعی محیط را پوشش می دهد. این فناوری یک گیرنده استریو دو کاناله است، سپس می تواند منابع صوتی استریو دو کاناله را به وسیله ی دو کانال  فراگیر تا 4 کانال بالایی فانتوم افزایش دهد. این فناوری می تواند صدا با با کیفیت بالا به عمل برساند. و همچنین فرکانس های مفید را جداسازی کرده تا بتواند صدا را به همان کیفیت زمان ضبط بازگرداند.
  • فناوری Dolby Digital تلویزیون الجی: برای فناوری های فشرده سازی صوتی توسعه یافته شده است. اولین استفاده از Dolby Digital به ارائه صدای دیجیتال در سینما از لنز 35mm چاپ فیلم است. سپس از این تکنولوژی برای تلویزیون، دی وی دی، دیسک های بلوری استفاده می شود. این قابلیت باعث شده که صدا را تقویت کرده و علاوه بر آن با نوع پخش فرکانس های خود صدا را به طور فراگیر و شبیه به سه بعدی پخش می نمایند تا کاربر صدا را حتی در پشت سر خود احساس کند.
  • فناوری Clear voice تلویزیون الجی : این قابلیت که در تلویزیون الجی قرار دارد، امکان شفاف سازی صدا را به کاربر ارائه داده و می تواند بهترین صدا را با بالاترین تفکیک صوتی به عمل برساند. و همان طور فرکانس های مخرب را از میان برمی دارد. صدا ها را آن چنان از هم متمایز می کند که کاربر حتی صدا های پشت صحنه را هم می تواند ارز هم تشخیص دهد.

اهمیت کیفیت صوتی تلویزیون ال جی

5. اهمیت سیستم عامل در تلویزیون های الجی

  • سیستم عامل Webos تلویزیون های الجی:  سیستم عامل قسمتی است که مدیریت منابع رایانه را به عهده گرفته و محیطی را فراهم می کند تا نرم افزار کاربردی اجرا شده و از خدمات آن استفاده کنند. علاوه بر این سیستم عامل از ضروری ترین قسمت های یک سیستم رایانه ای است. به همین دلیل شرکت الجی نیز برای محصولات خود سیستم عامل هایی را در نظر گرفته است. سیستم عامل تلویزیون های قدیمی شرکت الجی دارای نوع HP مبتنی بر لینوکس بودند، سپس بعد ها به نسخه بالاتر یعنی Webos ارتقاء پیدا کردند.
  • امروزه از این سیستم عامل برای کلیه محصولات کمپانی ال جی استفاده می شود که جدیدترین انها از نسخه کامل شده ی Webos 3.5 بهره برده است. اما این نسخه چه برتری هایی را نسبت به بقیه نسخه ها ایجاد کرده است؟ دامنه فعالیت بیشتر در سطح گسترده تر یکی از قدرت های اصلی این نسخه است، به عبارتی دیگر شما می توانید برنامه های بیشتری را به وسیله ی این سیستم عامل اجرا کنید. همچنین سرعت پردازش داده ها به مراتب بالا تر از نسخه هایی از قبیل Webos 2.0 و Weboos 3.0 است.

سیستم عامل تلویزیون ال جی

6. گیرنده های تلویزیون الجی

  • گیرنده DVB-T/T2: از مزایای فناوری DVB در تلویزیون های کمپانی ال جی نسبت به سیستم پخش تلویزیون آنالوگ می توان به قابلیت دریافت تصاویر تلویزیون در هنگام حرکت گیرنده اشاره نمود. منظور از دیجیتال پخش برنامه های DVB T  است. وجود DVB T و DVB T2 به این معناست که تلویزیون  دارای گیرنده دیجیتالی از قبل جای گذاری شده است به عبارتی دیگر شما از پرداخت هزینه بابت خرید گیرنده دیجیتالی جداگانه معاف خواهید شد.
  • گیر DVB-S/S2: این نوع گیرنده ها در بسیار از تلویزیون الجی موجود هستند تا برنامه های متنوعی از کانال مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهند. اگرچه در بسیاری از مواقع می توان از آن ها برای گرفتن کانال های به جز ماهواره ای نیز استفاده کرد اما کاربرد اصلی آنها برای کانال های به خصوص ماهواره ای است. پس شما وقتی که یک تلویزیون دارای گیرنده DVB-S را خریداری می کنید در واقع تلویزیونی را گرفته اید که هزینه اصلی برای گرفتن گیرنده ها را از میان برداشته است.
  • گیرنده DVB-C: در مورد این گیرنده ها نیز باید گفت که همانند گیرنده های DVB-T از نوع دیجیتالی هستند اما تنها تفاوت آنها در مورد اتصال آنها توسط کابل است. حرف آخر C به معنای CABLE است که گویای این عنوان است که فقط توسط کابل به تلویزیون متصل خواهند شد تا برنامه های هیجان انگیز خود را در اختیار شما قرار دهند.

گیرنده های تلویزیون ال جی

7. انواع پورت های ورودی و خروجی تلویزیون الجی

  • پورت HDMI تلویزیون الجی: اگر دقت کرده باشید تعداد زیادی پورت در پشت تلویزیون های شما قرار دارد. که هر کدام برای چیزی قابل استفاده است اما امروزه بیشتر پورت HDMI مورد استفاده قرار می گیرد. اما پورت HDMI چیست؟ و چه کارایی هایی دارد؟ HDMI یکی از رایج ترین فناوری ها برای اتصال به دستگاه های صوتی و کنسول های بازی است.
  • بعضی از دستگاه ها HDMI خاصی دارند به عنوان ARC که صدا را برگشت داده و می توان از ساندبار آن را پخش کرد. زمانی که تلویزیون UHD خریداری می کنید دقت داشته باشید که از درگاه پورت HDMI 2.0 برخوردار باشد. این نوع درگاه ویدئو های 4K با از نوع HDR با کیفیت 60 فریم بر ثانیه را ساپورت می کند.
  • پورت USB تلویزیون الجی: تلویزیون وقتی ارز پورت USB برخوردار باشد یعنی قابلیت اتصال فلاش و مموری را داشته و فایل ها و برنامه ها را پشیبانی می کند. علاوه بر این بعضی از تلویزیون ها امکان اسلایدشوی تصاویر را دارد. همچنین تکنسین های خدمات دهنده از آن برای آپدیت و رفع نواقص نرم افزاری برای دستگاه استفاده می کنند. همچنین با این قابلیت می توان Servic را مشاهده کرد.
  • پورت صدای خروجی صوتی دیجیتالی Optical Audio تلویزیون الجی: اگر بخواهید که با استفاده از تلویزیون الجی خود به دریافت کننده ی صوتی و تصویری صدای دیجیتال بفرستید، و امکان استفاده از پورت HDMI وجود ندارد. پورت های اپتیکال دیجیتال این کارها را به صورت چند کاناله برای  کاربران به انجام می رساند. سپس صدایی شفاف را برایتان فراهم می کند.
  • پورت LAN تلویزیون الجی:  امروزه با اینکه تمام تلویزیون ها هوشمند و مجهز به Wifi داخلی هستند. اما ممکن است استفاده از کابل را برای اطمینان بالا و پایداری ترجیح دهند. تکنولوژی LAN شبکه ای است که در محدوده ی جغرافیایی خانه، دفتر و گروهی را تحت پوشش قرار می دهد.
  • پورت آنتن RF تلویزیون الجی: RF به معنای فرکانس رادیویی یک اتصال کواکسیال طراحی شده برای کار در فرکانس های رادیویی در محدوده ی چند مگاهرتز است. هر چند امروزه استفاده از گیرنده های دیجیتال و استاپ باکس رواج پیدا کرده است . اما هنوز ورودی RF از تلویزیون ها حذف نشده است. سپس  برای دریافت تصاویر از گیرنده های آنالوگ و دیجیتال اگر تلویزیون گیرنده ی دیجیتال داشته این پورت لازم خواهد بود.
  • پورت های DVI و VGA تلویزیون الجی: در بسیاری از تلویزیون ها این دو پورت به نام PC علامت گذاری شده اند. اغلب از آنها برای اتصال به کامپیوتر و لب تاب استفاده می کنند. این که می توانید با این قابلیت مانیتور خود را به تلویزیون متصل کنید و از مانیتور غول پیکر استفاده کنید به اندازه ی کافی جذاب نیست؟ زمانی که می خواهید ویدئویی را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون ببینید نیازی به اتصال USB نیست و می توانید با کمک کابل DVI و VGA برنامه هایی را که قادر به تماشای آن هستید به راحتی و به صورت گروهی مشاهده کنید.
  • پورت های ورودی کامپوننت تلویزیون الجی: پورت کامپوننت در ابتدا اولین گزینه برای ارسال سیگنال های کیفیت خواهد بود. این پورت مانند کامپوزیت از کابل RCA استفاده می کند. این پورت ها از رنگ های سبز، آبی، قرمز طراحی شده اند. پورت های کامپوننت روی پخش دکننده های DVD و ویدئو پروژکتور ها دیده می شود.
  • پورت کامپوزیت تلویزیون الجی : این پورت برای برای دریافت سیگنال صوتی استریو و سیگنال تصویر استاندارد SD توسط کابل کامپوزیت است. این پورت سال های زیادی است که مورد استفاده قرار گرفته است. با وجود اینکه دوربین ها انواع فراوانی از پورت های خارجی را دارد اما فقط یک خروجی کامپوزیت را دارا است. سیم زرد برای ویدئو و سیم سفید برای صدا تعبیه شده است.
  • پورت خروجی  ویدئو یا Video out تلویزیون الجی:  پورت خروجی ویدئو و خروجی ویدئو اگر بر روی تلویزیون الجی شما باشد. معمولا به صورت پورت کامپوزیت است و برای ارسال محتوای تلویزیونی به ابزار دیگر برای انتقال و ضط است. مهم ترین کاربرد این پورت می تواند این باشد که هر چیزی را می توان بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کرد. و به ابزار های ضبط و رکود ارسال کرد. جهت خرید تلویزیون ال جی با سایت کندوش در ارتباط باشید

پورت های تلویزیون ال جی