سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی تصویری تلویزیون 4K نانوسل ال جی مدل SM8600

 

تلویزیون 4k نانوسل ال جی مدل sm8600

 

از همان سال های اول که تلویزیون ها با صفحه نمایش رنگی به بازار های جهانی راه پیدا کردند، تلویزیون ها همواره به صورت غیر قابل باوری پیشرفت کرده اند. این پیشرفت ها به صورتی بوده است که امروزه شرکت ال جی توانسته است تا بهترین نوع کیفیت یعنی 4K UHD را به ثبت برساند که دارای رزلوشنی فوق العاده یعنی 2160*3840 است. یکی دیگر از مهمترین ویژگی های این نوع از تلویزیون های الجی، فناوری نانوسل نهفته در صفحه نمایش آن است که می تواند تصاویر را تا حد فوق العاده بهبود ببخشد. اکنون در قسمت های پایین می خواهیم به صورت مفصل تری تلویزیون 4k نانوسل ال جی مدل SM8600 را توضیح دهیم.

تلویزیون 4k نانوسل ال جی مدل sm8600

کیفیت بی نظیر تلویزیون های نانوسل SM8600

تلویزیون های SM8600 برخلاف دیگر تلویزیون های هم رده خود، دارای صفحه نمایشی فوق العاده به نام نانوسل است که می تواند بهترین جزئیات موجود در هر تصویر را به نمایش در بیاورد. این صفحه نمایش نسبت به همه صفحه نمایش های دیگر، از تعداد پیکسل های بیشتری برخوردار بوده و رنگ ها و بافت ها را به صورت طبیعی تر و غنی تری به نمایش خواهد گذاشت.

تلویزیون 4k نانوسل ال جی مدل sm8600

فناوری های ارتقا دهنده سطح کیفیت در تلویزیون SM8600

از دیگر فناوری های راقتا دهنده سطح کوالتی در این تلویزیون، باید به فناوری HDR اشاره کرد که دارای نسخه های HDR10+ و HLG است. این فناوری های خواهند توانست تا بهترین درخشندگی را به تصاویر ببخشند تا در نهایت هر نوع جزئیات از ریز گرفته تا درشت بر روی صفحه نمیش به ارجا گذاشته شوند. پردازنده چهار هسته ای از قدرتمند ترین پردازند است که تصاویر را به قسمت های مساوی و متعدد تبدیل می نماید تا در نهایت بتواند پروسه های خود را بروی آنها انجام دهد. فناوری LOCAL DIMMING نیز به نوبه خود به عمق بیشتر بافت ها کمک خواهد کرد. تصاویر به صورت خام دارای انواع نویز ها هستند که برای جلوگیری از این موضوع نیز، کاهنده نویز کمک شایانی می نماید. به این ترتیب تصویری دقیق و درخشنده را مشاهده خواهید نمود.

تلویزیون 4k نانوسل ال جی مدل sm8600

صدای همه جانبه و هیجان انگیز تلویزیون 4k نانوسل ال جی مدل sm8600

صدا از جزء های جدایی ناپذیر هر تلویزیون است که می تواند نمایش را به شیوه ای لذت بخش تر به اجرا دربیاورد. در داخل تلویزیون 4K نانوسل ال جی مدل SM8600 یک سیستم صوتی 20 وات است که به فناوری هایی از قبیل صدای دالبی و دیگر ارتقا دهنده ها آراسته شده است. در تلویزیون های هم رده SM8600 صدا به صورت خام به گوش کاربران  می رسید که گوش کاربران را اذیت می کرد چراکه دارای انواع نویز ها و فرکانس های مخرب بود. اما در تلویزیون نانوسل ال جی مدل SM8600 یک فناوری به نام noise reduction وجود دارد که همه نوع صدا را فیلتر کرده تا نویز و فرکانس های آزار دهنده را کاهش خواهد داد و حتی از بین خواهد برد. رمز گشای DTS نیز از دیگر فناوری هاست که هر نوع صدا را رمزگشایی کرده تا به کیفیت هنگام ضبط برسد. به طور کلی این نوع از تلویزیون های با صفحه نمایش نانوسل، دارای صدای صاف و بی نظیری بوده که برای همه کاربران و استفاده کنندگان بسیار لذت بخش خواهد بود.

تلویزیون 4k نانوسل ال جی مدل sm8600

طراحی زیبا و با دوام برای خوش سلیقه ها

طراحی تلویزیون ها از مهمترین مسئله هایی است که به صورت کمتری مورد توجه خریداران قرار می کبرد اما باید بدانید که این طراحی تلویزیون است که می تواند کرواسیون خانه شما را به صورت مثبت یا منفی تغییر دهد. به این ترتیب در تلویزیون SM8600 یک فریک بسیار مرتب و فوق العاده مستحکم به کار رفته است تا بهترین مقاومت را در برابر اکثر آسیب ها داشته باشد.  حاشیه های خوش تراش از دیگر ویژگی های ظاهری هستند که تلویزیون را به شکلی عجیب زیباتر کرده اند. از دیگر کاربرد های حاشیه های نازک این است که می توانند نمایش را بدون دخالت خود و یا در بعضی از مواقع بدون دخالت در حواس پرتی، برای کاربر به ارمغان بیاورند. تلویزیون SM8600 بر روی یک عدد پایه هلالی شکل قرار دارد که با رنگ مشکی تولید شده است. این پایه هلالی می تواند تلویزیون را در بهترین حالت نگه داری کرده و از افتادن های ناگهانی جلوگیری نماید. شما می توانید در قسمت های پشتی چند عدد ورودی را پیدا کنید که به کاربر تلویزیون و همچنین ارتباط تلویزیون با دیگر دستگاه ها کمک می نماید. چهار عدد پورت HDMI و دو عدد پورت USSB از مهمترین این نوع از پورت های هستند.

تلویزیون 4k نانوسل ال جی مدل sm8600

کنترل های صوتی ALEXA  و Google assistant

این نوع از فناوری ها از جدیدترین فناوری هایی هستند که در تلویزیون های ال جی و یا دیگر برندها به کار می روند که باعث شده است تا کار با این تلویزیون به درجه بسیار راحتی برسد. این دو عدد فناوری کمک می نمایند تا کاربر دستورات خود را به صورت صوتی به سمت تلویزیون راسال نماید و تلویزیون نیز آنها را در کمترین زمان اترجا نماید. بر روی ریموت کنترل تلویزیون یک عدد گیرنده وجود دارد که می تواند صدا را بدون اتصال هیچ سیمی به سوی تلویزیون راسال نماید. از این قابلیت ها برای سرچ و جستجو در مرورگر اینترنت نیز می توان استفاده کرد.

تلویزیون 4k نانوسل ال جی مدل sm8600

امکانات هوشمند و اسمارت تلویزیون 4K نانوسل ال جی مدل SM8600

علاوه بر دو عدد فناوری هیجان انگیز در تلویزیون SM8600 می توان قابلیت اسمارت به همراه سیستم عامل WEBOS را نیز بیابید. به وسیله قابلیت اسمارت خواهید توانست هر نوع داده ای را با هر اندازه ای بر روی تلویزیون خود اجرا نمایید و برنامه های مورد نیاز خود را از فروشگال ال جی دانلود نمایید. سیستم عامل WEBOS نیز علاوه بر سرعت بخشیدن به همه عملیات های داخل تلویزیون، می تواند فهرست مطالب ثروتمندی را نیز پدید بیاورد. یوتیوب و نتفلیکس از این دسته برنامه هایی هستند که در داخل فهرست مطالب آن وجود دارند. جهت خرید تلویزیون ال جی با سایت کندوش در ارتباط باشید.