سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی کامل تلویزیون 4k سونی مدل X7000H

تلویزیون 4k سونی مدل X7000H

 

تلویزیون های سونی دارای انواعی از کیفیت ها و فناوری های فوق العاده هستند که یکی از مهمترین آنها کنترل های صوتی در کنار ظاهر خارق العاده آنهاست. امروز در سایت کندوش می خواهیم در مورد یکی از مدل تلویزوین های 4K  با یک سیستم عامل جذاب حرف بزنیم تا بیشتر بتوانیم در مورد تلویزیونی که خواهیم خرید، اطلاعات جمع آوری نماییم.

طراحی جذاب و به یاد ماندنی

طراحی تلویزیون ها به چند مورد مهم بستگی دارد. بدنه، فریم و پایه ها از این مورد های بسیار مه در ساختار تلویزیون ها و جذاب به نظر رسیدن آنها است. خوشبختانه تلویزیون 4K سونی مدل X7000H دارای فریم ضد ضربه و فوق العاده کم ضخامت بوده و می تواند هر نوع دکوراسیونی را جذابتر کرده و زیباتر نماید. این تلویزیون بر خلاف دیگر مدل های سونی که اکثر دارای پایه های پهن تری هستند، از پایه های دو شاخه ای باریک بهره برده است. پایه های دو شاخه ای می توانند وزن پنل را تحمل کرده و در شرایط سخت، از سقوط تلویزیون جلوگیری نمایند. بر روی فریم تلویزیون سونی مدل X7000H نام سونی حک شده است تا ابهت بیشتری به محصول بخشیده شده است.

تلویزیون 4k سونی مدل X7000H

پردازنده قوی با موتوری فوق العاده پیشرفته

پردازنده از اصلی ترین قسمت های هر نوع تلویزیونی محسوب خواهند شد به نحوی که به آنها لقب قلب تلویزیون را بخشیده اند. پردازنده ها به صورت حرفه ای هر نوع تصویر ورودی را ارتقا داده و به آنها بافت و رنگ طبیعی خواهند بخشید اما چگونه؟ تصاویر به صورت ریزی به قسمت های مساوری تقسیم شده تا هر پیکسل به صورت جداگانه ای رنگ و بافت مخصوص به خود را دریافت کرده و آن را ارتقا دهد. به این ترتیب صحنه های فوق العاده خلاقانه را دریافت خواهید کرد. در این تلویزیون پردازنده X1TM  فعالیت می نماید و می تواند توانایی های خیره کننده ای را به وجود بیاورد. از دیگر قسمت های مهم و قابل تامل تلویزیون 4K سونی مدل X700H این است که علاوه بر پردازنده قوی، یک عدد موتور را نیز در اختیار دارد که به 4K X-Reality Pro معروف است. به این ترتیب باید انتظار بهترین تصویر ها را از این غول تولید تصاویر معرکه داشته باشید.

رنگ ها و بافت های طبیعی برای حسی بهتر

تلویزیون های سونی در بین همه محصولات برتر دنیا دارای زبانزدی خاص بوده و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. اما چه چیزی باعث شده است که این تلویزیون تا این حد در بین مردم سرتاسر دنیا از محبوبیت خیره کننده ای برخوردار باشند؟ یکی از دلیل های اصلی این است که سونی باری هر نوع فعالیت در داخل تلویزیون ها، یک عدد فناوری در نظر گرفته است، مثلا برای ایجاد رنگ های غنی با حالتی بسیار درخشنده، فناوری ultra luminance را قرارداده است تا بتواند از پالت یک میلیاردی خود برای رنگ آمیزی خلاقانه تک تک جزئیات استفاده نماید. یکی دیگر از فناوری هایی که در این تلویزیون ها خودنمایی می کند، برنامه Active Hdr است. این برنامه دارای توانایی خاصی برای ایجاد درخشندگی در بین پیکسل ها بوده تا نهایت درخشندگی را به این محصولات ببخشد. نرخ رفرش تصاویر نیز در این نوع از تلویزیون ها باعث شده تا فیلم ها و محتواهای پر سرعت بی نهایت سرع داشته باشند.

تلویزیون 4k سونی مدل X7000H

کنترل های صوتی هیجان انگیز

امروزه در تلویزیون های هوشمند یک عدد فناوری و قابلیت قرار داده شده است که باعق انقلابی عظیم در صنعت تلویزیون سازی شده است. این قابلیت ها که به فناوری های کنترل صوتی معروف هستند دارای چند نمونه هستند که در تلویزیون x7000h دو عدد کنترل صوتی alexa و google assistant وجود دارند. این دو کنترل صوتی به همه کاربران اجازه خواهند داد تا بتوانند به صورت صوتی به تلویزیون انواع دستورات را ارسال کرده و انتظار انجام آنها را در کمترین زمان داشته باشند. یکی دیگر از کاربردهای مهنم این کنترل های صوتی این است که به وسیله آنها می تواند در مرورگرهای وب از آنها برای تبدل گفتار به متن استفاده کرد. به این ترتیب به وسیله تلویزیون های سونی مدل x7000h هم راحتی شگفت انگیزی  به خانه شما ورود خواهد کرد و هم اینکه علاوه بر ایجاد سرگرمی ، روحیه فردی شما نیز ارتقا داده خواهد شد .

تلویزیون 4k سونی مدل X7000H

دیگر امکانات اسمارت و کاربردی تلویزیون سونی مدل x7000h

اگر به دقت به کارتون تلویزیون نگاه بکنید در خواهید یافت که بر روی آن نوشته شده است که این تلویزیون دارای قابلیت اسمارت است، اما این کلمه به چه معناست و چه کارایی هایی را دار اختیار ما قرار می دهد؟ قابلیت اسمارت چند سالی است در اختیار همه نوع تلویزیون ها قرار گرفته است و از آن برای گرفتن و دانلود اطلاعات آنلاین استفاده می شود. به عبارتی دیگر تلویزیون های مجهز به این قابلیت خواهند توانست تا به وسیله اتصالبی سیم وای یا از طریق پورت LAN به اینترنت متصل شده و هر نوع داده ای را جستجو نمایند. برای ایجاد فهرست مطالب خوب و پر سرعت باید از سیستم عامل های قوی نیز استفاده شود. در تلویزیون 4K سونی مدل X7000H از سیستم عامل لینوکس استفاده شده است که باعث می شود تا سرعت فوق العاده به آنها داده شود و فهرست مطالب فوق پیشرفته ای را به ارمغان بیاورد. یک برنامه از پیش نصب شده بر روی فهرست مطالب، یوتیوب است که به صورت آنلاین فیلم ها و سریال های جدید را در اختیار کاربران قرار داده تا از آنها برای سرگرم کردن خود و خانواده هایشان استفاده نمایند.

تلویزیون 4k سونی مدل X7000H

سخن آخر

با توجه به گفته های بالا در یافتیم که تلویزیون 4K سونی مدل X7000H دارای فناوری ها و امکانات بسیار پیچیده ای بوده و می تواند علاوه بر سرگرمی و ایجاد راحتی، روحیه فردی را نیز ارتقا دهد. به این ترتیب هم اکنون می توانید آن را درسایت کندوش خریداری کرده تا پس از حدکثر 48 آن را درب منزل خود به صورت سالم و دارای گارانتی تحویلب بگیرید. جهت خرید تلویزیون سونی با سایت کندوش درارتباط باشید