سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی کامل تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل SM8100

تلویزیون ال جی مدل SM8100

اکنون در این مقاله می خواهی در مورد یکی دیگر از تلویزیون های نانوسل ال جی را مورد بحث و بررسی قرار دهیم که دارای فناوری های ارتقا دهنده کیفیت فوق العاده ای است. این فناوری ها توانسته اند تا کیفیت فوق العاده 4K را به ثمر برسانند تا هر تصویر به صورت طبیعی نمایش داده شود. اکنون در قسمت های زیرین به مشخصات تکمیلی و بیشتر تلویزیون 4K نانوسل ال جی خواهیم پرداخت.

بدنه ای مقاوم با ساختاری کاربر پسند

بدنه همه تلویزیون های ال جی به گونه ای است که می توانند در برابر اکثر آسیب های احتمالی مقاومت کنند. اما نکته ای که در این تلویزیون وجود دارد که علاوه بر مقاومت بالا در برابر شرایط بد، می تواند زیبایی خاصی را نیز به ثمر رسانده تا دکوراسیون خانه ها بر اساس آن به نحوی احسن تغییر پیدا نمایند. پایه تلویزیون SM8100از نوع تک پایه بوده وبه شکل هلالی است و می تواند وزن بالای پنل تلویزیون را به خوبی تحمل نماید. حاشیه های تلویزیون نیز به گونه ای طراحی شده اند تا بتوانتد تمرکز کاربر را به خوبی حفظ کرده تا در نهایت باعث شوند نمایش به صورت لذت بخش تری اجرا شود. در پنل پشتی نیز چند عدد ورودی وجود دارند که می توانند کارایی فوق العاده ای را به وجود بیاورند. از اصلی ترین پورت ها می توان به USB  و HDMIاشاره کرد.

تلویزیون ال جی مدل SM8100

پردازنده قوی و چهار هسته ای

برای بیشتر تلویزیون ها پردازنده هایی در نظر گرفته می شود که از کیفیتی دارای ربته بسیار خوبی هستند تا بهتر بتوانند جزئیات رابه نمایش بگذارند. این پردازنده نانوسل در این تلویزیون به قدری دارای قدرت فوق العاده ای  است که به وسیله فناوری 4K UPSCALER خواهد توانست تا بهترین نتیجه را برای ارتقا کیفیت های کم مانند SD و FULL HD را داشته باشد. هر تصویر به وسیله این موتور به قسمت های مساوی تقسیم شده تا در نهایت بر روی هر کدام از آنها آنالیز های پی در پی صورت گرفته و بافت آنها برجسته تر شود.

رنگ های غنی با بافتی بی نهایت برجسته تلویزیون ال جی مدل SM8100

برای ارتقا بهتر انواع رنگها در تلویزیون ال جی مدل SM8100 یک فناوری قرار داده شده است که به Ultra Luminance معروف است. این برنامه می تواند با پالت چند میلیارد رنگی خود هر نوع جزئیاتی را بهبود بخشیده و با رنگ های طبیعی رنگ آمیزی نماید تا در نهایت بتواند هنری خلاقانه را تحویل کاربران و استفاده کنندگان نمایند. در کنار این فناوری ، فناوری ارتقا دهنده سطح گرافیکی HDR نیز فعالیت می نماید که برای ارتقا بیشتر درخشندگی و همچنین نوع کنتراست بسیار موثر خواهد بود. به وسله این ویژگی هر نوع قسمت مشکی رنگ به صورت تاریکتر و هر نوع قسمت سفید رنگ به صورت روشن تری نمایش داده خواهد شد.

در تلویزیون های قدیمی تصاویر به صورت ساده و خام به دست استفاده کنندگان می رسید اما در تلویزیون SM8100 این حالت رخ نخواهد داد چراکه NOISE REDUCTION می تواند این نویز ها را رفع کرده و آنها را از پیکسل ها حذف نماید.

تلویزیون ال جی مدل SM8100

سیستم صوتی پر قدرت با تن صدای صاف و شفاف

علاوه بر کلیه امکانات فوق العاده در اخل این تلویزیون می توانید دو عدد اسپیکر را در تلویزیون نیز بیابید که هر کدام از آنها دارای توان خروجی صدای 10 وات هستند. این دو عدد اسپیکر به صورت سرجمع می توانند توان خروجی صدای 20 را ایجاد کرده تا در نهایت بتوانند هر نوع اتاقی را پر از نغمه های آرامش بخش نمایند. بر روی CPU تلویزیون ال جی مدل SM8100 یک عدد برنامه فعالیت می نماید که به عنوان رمز گشای DTS معروف است. این برنامه می تواند هر نوع صدایی را رمزگشایی کرده تا باعث شود که صدا ها به همان حالت اولیه خود برگردند. کاهنده نویز صدا نیز به نوبه خود به حذف انواع نویز ها و فرکانس های اضافی خواهد پرداخت.

تلویزیون ال جی مدل SM8100

سیستم عامل هیجان انگیز WebOS تلویزیون ال جی مدل SM8100

چند سالی است که برای تلویزیون های های ال جی یک نوع سیستم عامل در نظر گرفته می شود و ان سیستم عامل WEBO S است. این سیستم عامل خواهد توانست تا سرعتی بی پایان را به فهرست مطالب داخل تلویزیون ببخشد. یکی دیگر از کارایی های فوق العاد هاین سیستم عامل این است که می تواند فهرست مطالبی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهد که دارای برنامه هایی در حدود 400000 عدد است تا نهایت لذت و سرگرمی بی پایانی را به شما عزیزان ببخشد. در داخل این فهرست مطالب برنامه هایی همچون نتفلیکس و یوتیوب نیز بافت می شود که برای ایجاد فیلم ها و محتواهایی جدید بسیار موثر هستند.

امکانات هوشمند و موثر برای ایجاد راحتی بسیار

قابلیت اسمارت مهمترین قابلیت در تلویزیون نانوسل 4K ال جی مدل SM8100 است. این قابلیت می تواند تلویزیون را به وسیله اتصال بی سیم و از طریق وای فای به اینترنت متصل نماید تا داده هایی نظیر محتواهای آنلاین به تلویزیون شما وارد شوند. از دیگر مشخصه های این قابلیت این است که می تواند برنامه هایی نظیر کنترل صوتی الکسا و Google Assisstant را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این دو نوع کنترل صوتی می توانند هر نوع دستورات و تنظیمات قابل کنترل را به وسیله صوت شما کنترل کرده و نهایت آسودگی را به شما هدیه بدهند. بر روی ریموت کنترل هوشمند ال جی یک عدد گیرنده وجود دارد که از طرق آن، صدا به تلویزیون منتقل شده تا در آن آنالیز شود.

سخن آخر

تلویزیون ال جی مدل SM8100 دارای صفحه نمایش نانوسل و کیفیت فوق العاده 4k است که امروزه در بازار های جهانی دارای طرفداران بسیار زیادی است که هم اکنون در سایت کندوش نیز موجودی داشته با این اختلاف که در صورت خرید از این فروشگاه، شما می توانید گارانتی ها و ضمانت نامه های مختلفی را نیز دریافت نمایید.جهت خرید تلویزیون ال جی از بانه با سایت کندوش در ارتباط باشید