سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی کامل تلویزیون 4K سونی مدل X8500H

تلویزیون 4K سونی مدل X8500H

سونی از برند هایی است که همواره توانسته است تا بهترین تلویزیون ها را به تولید برساند. امروز نیز می خواهیم یکی دیگر از این محصولات را خدمت شما عزیزان معرفی نماییم که دارای کیفیت فوق العاده 4K بوده و می تواند نمایشی خیره کننده را به وجود بیاورد. همه نوع فناوری های داخل این تلویزیون به شدت دارای هماهنگی فوق العاده ای هستند چراکه توانسته اند مجموعه ای منسجم و بی نظیر را به وجود بیاورند. در قسمت های پایین در مورد تلویزیون 4K سونی مدل X8500H  بیشتر توضیح داده شده است.

طراحی فوق العاده آلومینیوم بزل تلویزیون X8500H

طراحی تلویزیون 4K سونی مدل X8500H به صورت بسیار جذابی ساخته شده است تا بتواند دکوراسیون خانه شما را به شکلی بهتر زیباتر نماید. ساختار و بدنه آلومینیومی آن به صورتی است که در برابر اکثر ضربه ها مقاوم بوده و می تواند در برابر زنگ زدگی نیز مقاوم باشد. رنگ بدنه تلویزیون با رنگ پایه های آن یک تضاد نقره ای و مشکی را ایجاد خواهند کرد تا ساختار مدرن آن به این شکا خودنمایی بکند. پایه ها به صورت دو شاخه در دو طرف قرار دارند و وزن پنل تخت تلویزیون 4K سونی مدل X8500H را حفظ می کنند. بر روی پنل پشتی تلویزیون نیز تعدادی ورودی وجود دارند که کارایی خوب نظیر اتصال تلویزیون به دیگر دستگاه ها را ایجاد می نمایند.  

 تلویزیون 4K سونی مدل X8500H

پردازنده X1TM تلویزیون 4K سونی مدل X8500H

بدون شمک قدرتمندترین قسمت و قطعه داخل این تلویزیون خوش استایل با طراحی شگفت انگیز، پردازنده ان است. این پردازنده به گونه ای طراحی شده است که هر نوع عملیات داخل تلویزیون برای اجیاد تصاویری با کیفیت 4K را بهبری می کند به این دلیل است که لقب قلب تلویزیون را به خود اختصاص داده است. هر تصویر با این پردازنده به قسمت های مختلفی تقسیم شده تا در نهایت بر روی یک از انها آنالیز های فوق مدرنی انجام شود. به این ترتیب هر نوع تصویری به بهترین بافت و رنگ های طبیعی مجهز شده و نمایشی به یاد ماندنی را برای اهالی خانه شما ایجاد خواهد کرد.بدون شمک قدرتمندترین قسمت و قطعه داخل این تلویزیون خوش استایل با طراحی شگفت انگیز، پردازنده ان است. این پردازنده به گونه ای طراحی شده است که هر نوع عملیات داخل تلویزیون برای اجیاد تصاویری با کیفیت 4K را بهبری می کند به این دلیل است که لقب قلب تلویزیون را به خود اختصاص داده است. هر تصویر با این پردازنده به قسمت های مختلفی تقسیم شده تا در نهایت بر روی یک از انها آنالیز های فوق مدرنی انجام شود. به این ترتیب هر نوع تصویری به بهترین بافت و رنگ های طبیعی مجهز شده و نمایشی به یاد ماندنی را برای اهالی خانه شما ایجاد خواهد کرد.

فناوری های ارتقا دهنده سطح گرافیک و کنتراست تلویزیون 4K سونی

علاوه بر کلیه فناوری هایی که در بالا به آنها اشاره شد، فناوری های دیگری نیز در این تلویزیون وجود دارد که می توان از آنها برای بهبود نتیجه تصویری استفاده کرد. یکی از این ویژگی های 4k X-Reality است. همانطور که در تصویری می بینید، این فناوری برای ارتقا بهتر سطح کنتراست قرار داده شده است که می تواند تصاویر را به قدری طبیعی جلوه دهد که ختی از نسخه واقعی نیز بهتر جلوه داده شوند. رنگ های تصویر هم به وسیله یک پالت رنگی چند میلیاردی نشات گرفته از فناوری ultra luminance به صورت غنی و طبیعی بر روی جزئیات قرار خواهند گرفت. به این صورت رنگ هایی فوق العاده طبیعی و غنی را در اختیار خواهید داشت. ویژگی های ارتقا دهنده دیگر را به نسخه های پیشرفته HDR10+ و HLG معرفی می نماییم که به صورت پیچیده ای به ارتقا سطح گرافیک و درخشنده تر کردن تصویر می پردازند. خلاصه اینکه برای اینکه تصویری و نمایشی فوق العاده هماهنگ را در تلویزیون خود تجربه نمایید، تلویزیون 4k سونی مدل سونی مدل x8500h می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

 تلویزیون 4K سونی مدل X8500H

سیستم صوتی شگفت انگیز با اسپیکر های باس رفلکس

سیستم صوتی با توان خروجی 20 وات برای ایجاد فضایی رمانتیک و فوق العاده همه جانبه به وجود امده است. اگرچه می توان اسپیکر های بیشتری را نیز به تلویزیون متصل کرد اما همین توان خروجی هم برای اتاق های متوسط تا بزرگ مناسب بوده و به دستگاه های دیگری نیازی نیست. همچنین برای ایجاد محیطی بهتر در بین این همه فرکانس، چند عدد فناوری وجود دارند که صدای دالبی قدرتمند ترین آنها محسوب می شود. صدای دالبی به توان خروجی قدرت بخشیده و صدا خروجی را نیز به سمت بالا هدایت کرده تا حالت توان به صورت شبیه به سه بعدی ارسال شود. کاربرانی که در مقابل تلویزیون سونی مدل x8500H قرار می گیرند، صدایی را دریافت کمی کنند که از همه جوانب به سمت آنها ارسال می شود. شاید برایتان جالب باشد اما، این کاربر حتی صدا را در پشت سر خود نیز احساس خواهد کرد.

 تلویزیون 4K سونی مدل X8500H

اندرویدی اما شگفت انگیز

امروزه تلویزیون های کمی پیدا می شوند که دارای سیستم عامل مانند اندرویدی باشند. اگرچه بیشتر تلویزیون های سونی دارای سیستم عامل لینوکس هستند، اما این نوع از تلویزیون های سونی دارای سیستم عامل موسوم به اندرویدی است. این سیستم عامل خواهد توانست تا سرعت بی نهایتی رابرای کاربران ایجاد نماید. از دیگر قابلیت هایی که این سیستم عامل ایجاد می نماید، توانایی و اجرای برنامه هایی است که قبلا فقط به وسیله گوشی های اندرویدی اجرا می شدند. به این ترتیب خواهید توانست برنامه های مورد علاقه خود را بر روی صفحه نمایش رویایی تلویزیون X8500H اجرا کرده و نهایت لذت و عشق را تجربه نماید. گوگل پلی، برنامه از پیش نصب شده ای است که از طریق آن می توانید برنامه های دیگر اندرویدی دیگر را دانلود کرده و حتی بر روی حافظه 16 گیگابایتی تلویزیون ذخیره نمایید.

 تلویزیون 4K سونی مدل X8500H

دیگر امکانات اسمارت و هوشمند تلویزیون X8500H

اگرچه تلویزیون های قدیمی به صورت خارق العاده ای تولید می شدند اما تلویزیون های امروز ی دارای انواعی از قابلیت ها هستند که از جدیدترین آنها باید به فناوری اسمارت اشاره کرد. این فناوری می تواند انواعی از داده های آنلاین را از طریق اتصال بی سیم وای فای و پورت LAN به تلویزیون انتقال داده و سرگرمی و کارایی های خوبی را برای کاربر ایجاد نماید. کنترل های صوتی الکسا و گوگل اسیستنت نیز از دیگر ویژگی های هیجان انگیز تلویزیون 4K سونی مدل X8500H هستند که برای ارجای دستورات صوتی و همچنین سرچ از طریق صوت بسیار سودمند خواهند بود.

 تلویزیون 4K سونی مدل X8500H

سخن آخر

تلویزیون 4K سونی مدل X8500H از تلویزیون های سال 2020 است که توسط سایت کندوش به ایران وارد شده و هم اکنون دارای فروش فوق العاده در این سایت است. برای اطلاع از آخرین قیمت به سایت مراجعه کرده و یا اینکه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. جهت خرید تلویزیون سونی از بانه با سایت کندوش درارتباطباشید