سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی کامل تلویزیون 4K ال جی مدل UM7340

تلویزیون 4K ال جی مدل UM7340

تلویزیون های ال جی از جدیدترین تلویزیون هایی هستند که توانایی تولید تصاویری با کوالتی خیلی بالا یعنی 4K را دارند. این تلویزیون ها به قدری در تولید محتوا ریز بین هستند که توانسته اند تا ریز جزئیاتی حتی کوچک تر از موهای انسان را به وجود بیاورند. اکنون در مطالع زیر در مورد تمامی امکانات این محصول خوش استاایل ال جی صحبت خواهیم نمود تا بتوانیم بهترین امکانات آن را به شما عزیزان معرفی بنماییم.

طراحی مدرن با حاشیه هایی خوش تراش

طراحی همه نوع تلویزیون ها باید به گونه ای باشد تا هم زیبایی خاصی را به تلویزیون ببخشد و هم اینکه بتواند بهترین نتیجه برای پایداری را لحاظ کند و خوشبختانه در تلویزیون رسیوردار UM7340 این طراحی به بهترین شیوه ساخته شده و دارای رنگ مشکی براق با پایه هایی دو شاخه است. به این ترتیب هر کاربر در همان نگاه اول عاشق آن خواهد شد. بر روی حاشیهه ای باریک آن که از دارای ضخامت کمتر از یک سانتی متر هستند، نام ال جی حک شده تا نشانه ای برای ابهت و عظمت این برند معروف باشد.

تلویزیون 4K ال جی مدل UM7340

پردازنده و موتور قدرتمند برای ایجاد حالتی بهتر در تصاویر خروجی

در همه نوع تلویزیون ها یک عدد پردازنده وجود دارد که می تواند تصاویر را به قسمت های مختلفی تقسیم کرده تا در نهایت بر روی هر کدام از انها آنالیز های حرفه ای خود را انجام دهدو پردازنده چهار هسته ای از بهترین و پر طرفداران ترین پردازنده ها در تلویزیون های امروزی است که در تلویزیون 4K ال جی مدل UM7340 نیز وجود دراد. یکی قابلیت های مهم این پردازنده، برنامه و ارتقا دهنده UPSCALER  است. همه نوع کیفیت ها از جمله SD و FULL HD خواهند توانست به وسیله این فناوری به رتبه های بعدی کیفیت دست پیدا کنند.

تلویزیون 4K ال جی مدل UM7340

رنگ های واقعی با حالتی بی نهایت طبیعی

در داخل تلویزیون رسیور دار ال جی مدل UM7340 به جز این فناوری ها، فناوری های دیگری نیز وجود دارد که از مهمترین آنها باید به فناوری ULTRA LUMINANCE اشاره کرد. این برنامه خواهد توانست تا یک پالت رنگی چند میلیاردی را در اختار پردازنده قرار بدهد تا بتواند هنری خلاقانه را خدمت شما عزیزان تحویل بدهد. یکی دیگر از خدمت های نوینی که ال جی به بشریت در رشته تلویزیون سازی کرده است، برنامه NOISE REDUCTION است که هر نوع نویز تصویری و پیکسل های مخرب را حذف خواهد کرد تا تصویری صاف و بدون آلاینده را تحویل شما عزیزان بدهد. فناوری ارتقا دهنده HDR هم از دیگر برنامه هاست که به شدت به نور پردازی تصاویر کمک کرده و آنها را با حالتی درخشنده تر نمایش خواهد داد. نسخه های جدیدتر HDR10+ و HLG هم به صورت اتوماتیک به برجستگی بافت ها و تقویت بهتر کنتراست کمک خواهند نمود. در تلویزیون های قدیمی تر با برند ها دیگر و حتی در تلویزیون های ال جی، فیلم هایی که سرعت بالایی داشتند به صورت ناهماهنگ با صدا پخش می شدند و حتی دچار شکستگی هایی نیز می شدند اما برای جلوگیری از این موضوع در تلویزیون UM7340 یک فناوری قرار داده شده است که به MOTION PLUS معروف است و نرخ رفرش تصاویر 50 هرتزی رادر اختیار پردازنده قرا می دهد تا این نوع از محتواها را با سرعت قابل تاملی در معرض دید قرار بدهد.

تلویزیون 4K ال جی مدل UM7340

سیستم های صوتی با فناوری های ماورایی

تلویزیون 4K ال جی مدل UM7340 دارای بیشتری فناوری ها در سیستم صوتی خود است به نحوی که توانسته است تا بهترین صدا را در اتاق های حتی بزرگ به گوش کاربران برساند. دو عدد اسپیکر قرار داده شده می توانند توان خروجی صدای 20 را ایجاد کرده و آن را با برنامه صدای دالبی آراسته کرده و به سوری کاربران روانه کنند. اما قبل از ارسال فرکانس های صوتی، همه این فایل های ورودی به وسیله رمز گشای DTS رمزگشایی شده تا در نهایت بتوانند کیفیتی همانند زمان ضبط را به خود بگیرند. همچنین برای جلوگیری از ورود نویز ها وفرکانس های مخرب به صدای خروجی، کاهنده نویز صدا یعنی همان CLEAR VOICE III نیز فعالیت کرده و به صاف و شفاف شدن اصوات کمک می نماید. صدای مکالمه ها تقویت شده و می توان برای ایجاد راحتی بیشتر فقط بر روی آنها متمرکز شد تا لذت بیشتری را از مکالمه های انلاین داشته باشید.

تلویزیون 4K ال جی مدل UM7340

فناوری ThinQ تحولی در تلویزیون های هوشمند

این فناوری از جدیدترین فناوری های موجود در تلویزیون های ال جی است که توانسته است طرفداران بسیاری را به خود جلب کند. به وسیله این برنامه می توان به صورت صوتی با تلویزیون حرف زده و انتظار حل مسائل را از تلویزیون داشته باشید. همچنین به صورت هوشمند و بدون اتصال هیچ سیمی به گوشی های هوشمند متصل شده و می تواند از راه دور به همین منوال کنترل شده و حتی فایل های خود را به اشتراک بگذارد. کنترل های صوتی موجود نیز برای ایجاد رابطه بهتر تلویزیون با کاربر ایجاد شده و راحتی بیشتری را ایجاد می نمایند.

تلویزیون 4K ال جی مدل UM7340

دیگر فناور های اسمارت و کاربردی

قابلیت اسمارت امروزه تنها یک فناوری نیست، چراکه باید در هر تلویزیون وجود داشته باشد تا تلویزیون با دیگر دستگاه ها و یا دنیای آنلاین ارتباط برقرار کند. در تلویزیون 4K ال جی مدل UM7340 نیز این فناوری وجود داشته و برنامه هایی مانند مرورگر های وب و فروشگاه ال جی را اجرا می کند تا بهترین داده ها و محتواهای نمایشی را برای استفاده کنندگان به ارمغان بیاورد. مهمترین و راحت ترین کار برای افرادی که می خواهند کانال های ماهواره ای را نیز در اختیار داشته باشند این است که یکی از این تلویزیون ها را در اختیار داشته باشند چراکه گیرنده های DVB-S2 نیز در تلویزیون UM7340 وجود دارد.

تلویزیون 4K ال جی مدل UM7340

سخن آخر

اکنون می توانید تلویزیون رسیوردار 4K ال جی مدل UM7340 را با قیمتی فوق العاده و مناسب در سایت کندوش خریداری نمایید. لازم به ذکر است که این محصول همراه با ضمانت نامه های چند ساله ارسال می شود.جهت خرید تلویزیون ال جی از بانه با سایت کندوش تماس بگیرید